Morjens, Elikkäs tässä suunnitellut ostavani uuden pöytäkoneen pelailu / yleiskäyttöön ja katsellut tuolta saksansuunnalta muutamaa valmista settiä ja pyytäisin niistä mielipiteitä. 1. AMD FX 4-Core @ 4,2 GHz 8GB DDR3 RAM 500GB HDD DVD ReWr ATI Radeon HD 7790 OC - 2048MB Hinta 649e 2. AMD FX 4-Core @ 4,2 GHz 8GB DDR3 RAM 500GB HDD DVD ReWr NVIDIA GeForce GTX 650TI OC - 2048MB Hinta 649e (alennettu, oikea hinta 679) Onko noissa ihan vastinetta rahalle ja ei ole mitään ongelmaa yhteensopivuuksissa ? Sivusto josta olen katsellut noita on hitech-gamer
kummassakaa nsetissä ei kerrota seuraavia: -mikä emo? -mikä prossu? -mikä poweri? -mikä kovo? -mitkä ramit? -mikä kotelo? joten luultavimmin ne ovat ne halvimmat ja hinta/laatusuhde on täyttä shaibaa
Prossu FX-4130, emo Gigabyten GA-78MT-S2P, näytönohjain EVGA:n malli, muistit Hyper Blue:ja, kotelo CM Elite 430, kovo Hitachi Desktar ja power GX Lite 600W ts. Kasa höytyävää paskaa. Ja Gereti, kyllä ne osien tiedot saa selville kun erikseen painaa sieltä teknisistä tiedoista niitä linkkejä.
kiitos tästä, pitää yrittää katella siis jotain järkevää tai sitten tehdä niinkuin moni muu ja pyytää täältä apua tietylle budjetille. Tosiaan en tiedä itse koneista hevonhelvettiä joten todella hienoa että täältä löytyy tietoa.
Sitten sanotaan kuvalinkkejä, eikä linkkejä. En minäkään pyydä avainta, jos tarkoitan jakoavainta ja viisastele sen jälkeen.
Näimpä... en minä nähnyt mielestäni aloitusposauksessa yhtäkään linkkiä, edes koko tässä topikissa ei ole yhtäkään linkkiä vai mitä muut ovat mieltä se on vähän paha tietää koneista mitään kun ei olelinkkiä tuotteeseen ...vai oliko Uppmas jonkinsortin velho/ajatustenlukija?
''Sieltä teknisistä tiedoista niitä linkkejä'' Ja kun ei siellä ollut kun kuvia, niin luulin teidän tajuavan, ei sitten. Jos nyt halutaan jakoavainvertailulle lähteä, niin tämä olisi sellainen skenaario, että pyydän työkalupakista avainta, eikä siellä ole kuin jakoavain. Ihme negatiivista asennetta tähänkin aamuun, ei jeesus. PS: Ratcon, sinä aina välillä sanot, että minun pitäisi vain antaa asioiden olla, mutta nytkin sinä ihan ehdoin tahdoin haluat löytää jotain valitettavaa minun teksteistäni. Katsos, ihan ruudun täälläkin puolella istuu ihan oikea ihminen, joka ei liiemmin pidä hyökkäävästä tai syyllistävästä asenteesta. Toivon, että vastuullisena aikuisena ymmärrät.
Semmoista että uutena käyttäjänä en kykene laittamaan linkkejä sivustoille. Kyllä muuten olisin linkit laittanut
Jos mentäisi asiaan niin sanohan tosiaan Limbbuh tosiaan budjettisi ja erityistarpeesi: Valmispaketeissa yleensä kusetetaan, jossei muussa niin hinnassa. Poikkeukset harvinaisia.