Mielipiteitä tilttailevasta boxistani

Discussion in 'Xbox 360' started by HenkkaX, Mar 20, 2009.

1. HenkkaX

HenkkaX Member

Trophy Points:
    11
    Morjens

Elikkä xbox:ini jämähtää ihan satunnaisesti melko usean kerran viikossa,
    kaikista eniten pelatessani need for speed carbonia ja naruto: rise of the ninjaa (<- lol).
    Joissakin peleissä oon lisäksi huomannu pientä nykimistä. Koneen ostin viime elokuussa eli takuuta on, huollossa on käyny 2 kertaa ja toisella kerralla sain sitten uuden koneen. Uuden kovalevynkin olen saanut saksasta xboxin asiakastuen kautta ja ongelmat pysyy.

Niin mitä kannattais tehdä tämän laitteen kanssa; pitäskö lähettää huoltoon vai mitä. Hermotkin alkaa olla niin lopussa että ajattelin lopullisena ratkaisuna korvata ton ps3:lla...

Last edited: Mar 20, 2009
  2. creativeb

creativeb Regular member

Trophy Points:
    26
    No jos konekin on kerta vaihdettu ei sille välttämättä voi mitään. Olen kuullu tosta need for speedistä et se tekee tota. Myös se tuntuu olevan konsolikohtaista miten joku peli pelaa (tilttailee). Tsoni kun sun konsoli on vaihdettu on se vähän ihme juttu. Esimerkkinä: Itsellä ei nhl 09 tilttaile yhtään, mutta kun lainasin peliä kaverille sillä tilttasi peli kokoajan ja johti lopulta ring of death ilmiöön jostain syystä. Kaveri sai uuden koneen ja sama laulu jatkui. Saatuani peli takaisin ei minulla näitä ongelmia ollut. Joillakin näitä vaan on ja se on kyllä paska homma.

3. thejammy

thejammy Regular member

Trophy Points:
    46
    itse soitin tuosta samasta viasta huoltoon ja vaihtoonhan se kone sitten meni, eli kone kaatuili satunnaisesti, mutta usein.

Share This Page