Eli siis yritän käynnistää office outlookkia niin se herjaa tollasta %systemroot%/system32/usmt/migwiz.exe että on jotenkin viottunut eli mitä voin nytte tehdä että saan sen toimimaan?? Järjestelmän palautusta oon yrittänyt ja kaikkee muuta mitä on keksinyt että kaikkia ehdotuksia otetaan vastaan. Olisko joku päivitys tai joku?? ja mikä päivitys jos se on päivitys??
Nokun olin niin pirun väsynyt ja vittuuntunut koko koneesta kun se ei toimi niin en pistä nyt sitä valitettavasti ylös.
Pistä Officen asennus cd koneeseen,ja paina asenna,antaakin nyt vaihtoehdot:Korjaa asennus,poista asennus,tai asenna uudestaan. Mulla auttoi toi korjausasennus, kun asennus meni jostain syystä päin persettä.
Ei löydy asennus cd:tä kun yks tuttu kokos koneen ja pisti sinne kaikki niin se on sillä ja se onnistu nyt just lähteen kaheks viikkoon johonkin aasian maahan niin se on vähän hankalaa ettei tarvi murtautua ja ottaa rikos rekisterii sen takia. =)
Asennuksesi ei ilmeisesti ole ns. laillinen. Tietokoneen yksi tärkein asia toiminnan kannalta on, että käytettävät ohjelmat ovat itse hankittuja, lisessinumeroineen siis alkuperäinen ohjelma. Muuten noista ongelmista ei pääse koskaan. Mene ostamaan verkkokortti, kovalevy, näytönohjain tai jotakin muuta joka kuuluu sarjaan jolla voi ostaa OEM käyttöjärjestemälisenssi huomattavasti alle normaalihinnan. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI.