Moro, oon tässä jo yli 3tunnin ajan hankkinu itelleni harmaita hiuksia.. osaako kukaan kertoa, kun eilen löysin pelin netistä joka oli mielestäni tosi hyvä. Eli kyseessä on: Online Korttipeli joka perustuu Magic the gathering peliin; Peli sisältö: 2 hahmoa, hahmoilla HP, kortteja joiden toiminnat ovat kuin magic the gatheringissa. Peli etenee tasoittain/leveleittäin, jokaisen levelin lopussa on pelaajan mahdollista ostaa jonkinlainen itemi (Saurons eye/ball, Ring of Sauron, *nuts*"antaa 20hp", jotain tais olla tässä, pheonix"herättää henkiin jos delaat"). Hahmot kehittyy "rune" esineen avulla lv1; lv2; jne. tasoihin(jolloin hahmot muistuttavat DB lasten sarjasta muistuttavia SuperSayaneita)... Anteeksi epäselvyys, mutta tuo oli suoraan minun muistikuvani pelistä. Itse pelin nimeä en muista enkä mistä löysin sen(sivuhistoria ei tallenna kaikkia sivuja missä käyn jostain ihmeen kumman syystä...) Peli oli mukava ja olisin kiinnostunut pelaa tätä kyseistä peliä uudestaan... ^^
Kuulostaisi Taru Sormusten Herrasta eli Lord of the rings -peliltä. Oisko joku Lord of the rings (LOTR) gathering card game tai vastaavaa.
SORRY, ERITTÄIN KAUKANA !, anna yhdenkin ihmisen nimen afrikan maasta lukuunottamatta, joka ei tietäisi LOTR:a!?!?!? ; löysin pelin jo, yli 5tuntia etsintää ja ihan vahingossa sattu tulee naaman eteen... eli kyseessä oli "Maganic Wars" ONLINE PELI, FLASH, PELATAAN WEB SELAIMELLA.... joten tämän viestin voisi lopettaa ***