- Dc++ ohjelma aukeaa mutta ei löydä hubeja vaikka asetukset ovat täysin kunnossa =)tulee virhesanoma missä lukee jotain, " ei vastaa pyyntöihin jossain ajassa plaplaa " - Limewire Ei edes aukea, tulee vain ilmoitus että " ei voi aukaista ja kehottaa tarkistamaan palomuurin " - uTorrent Ohjelma aukeaa aivan normaalisti, mutta kun yrittää ladata jotain torrentia niin mitään ei tapahdu. Alhaalla lukee "DHT: 0 yhteyttä odottaa kirjautumista" Palomuurissa ei vikaa, koska testasin ilman palomuuria ja ilman virus torjuntaakin, mutta mikään ei tunnu auttavan =(
Palomuurista ja modeemista portit auki. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/444164 http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm Huom. Älä koskaan avaa nettiä, jos palomuuri on poissa päältä.
Minulla on mielenkiintoinen ongelma. Olen siis avannut purkista portin 49362 käyttäen BOTHia, mutta kun kokeilen täällä porttien toimivuutta, niin se ilmoittaa, että TCP-portti ei olisi auki. Missä ihmeessä voi olla vika? Luonnollisesti palomuurisoftasta on sallittuna liikenne, en nyt ihan nobo ole kuitenkaan
"Minulla on mielenkiintoinen ongelma. Olen siis avannut purkista portin 49362 käyttäen BOTHia, mutta kun kokeilen täällä porttien toimivuutta, niin se ilmoittaa, että TCP-portti ei olisi auki. Missä ihmeessä voi olla vika? Luonnollisesti palomuurisoftasta on sallittuna liikenne, en nyt ihan nobo ole kuitenkaan" Siis en haluaisi olla nipottaja,kysymykseen ei pitäisi vastata kysymyksellä!!!
Mihinkäs kysymykseen minä olen vastannut kysymyksellä? Lähinnä ajattelin laittaa tähän edes suunnilleen tuoreeseen ketjuun kysymykseni, kun ei viitsi nostattaa niitä vuosia vanhoja ketjuja ja tästä aiheesta tuskin tarvitsee uuttakaan aloittaa. Luulin käyttäytyväni fiksusti, mutta näköjään olin sitten väärässä.
nyt alkaa kyrsimää. http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Siemens/Speedstream-5450/Shiva_VPN.htm En pääse sisään tuossa mainituilla admin tunnuksilla, vaikka tuossa niin sanotaan. Eli en pääse tuonne security alueelle ollenkaan.. APUJA?
Siinä on semmoinen reset nappi jossain, siis siinä reitittimessä vai mikä se nyt onkaan sulla.. paina sitä, niin se nollaa ne asetukset ja myös tuon salasanan alkuperäiseksi.
Ei ole mitään reset nappuloita, eikö oikeasti löydy tältäkään palstalta ketään joka osaisi jelppiä? =(
Kannattaa vaihtaa palomuuria, vaihoin ite pois f-securesta "Ostettuun" norttonii kun joskus oli tuollaisia ongelmia
Huomasin muuten mielenkiintoisen seikan. Kun toisella koneella on utorrent auki, niin tämä kone väittää portin olevan auki, kun vain käyttää samaa porttia ku toisessa koneessa. Miten hitossa se on mahdollista edes? Tosin punaista palluraa näyttää alhaalla, mutta porttitarkistus tosiaan näyttää portin olevan auki tasan niin kauan ku toisella koneella on utorrent auki :O Osaisiko joku jelpata ja kertoa, miksi se noin sekoilee?
enää ei virustorjunta edes suostu lataamaa päivityksiä, eikä internet explorer aukea. mozilla ja messenger ainoat ohjelmat mitkä toimii oikein.