Mikä digijärjestelmäkamera sopii Sigman 70-300 mm:lle

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by Wilbu, Aug 30, 2009.

1. Wilbu

Wilbu Member

Trophy Points:
    11
    Hei,
    Olen hankkimassa uutta tai käytettyä digijärjestelmäkameraa, mutta haluasin hyödyntää vanhan Sigman objektini (70-300 mm DL MACRO). Mitäs suosittelisitte? Käykö Canonin uusimmat mallit?
    Kiitoksia vastauksista jo etukäteen(*_*)

2. mali99

mali99 Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos objektiivi on ennen ollut käytössä Canonin kamerassa, niin kyllä se uusiinkin Canoneihin ainakin kiinni sopii.

Olen kyllä törmännyt jonkinmoiseen yhteensopivuusongelmaan tuollaisen vanhan Sigman ja Canonin digijärkkärin kanssa. Muistaakseni kun aukkoa koitti säätää, tuli Err99 virheilmoitus tms. Voi olla että päivitys olisi auttanut, mutta kun ei ollut omista laitteista kysymys.

Ei tuo Sigma kyllä taida kovin arvokas olla, että jos ei toimi, niin ei siinä paljoa menetä...

3. Wilbu

Wilbu Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos vastauksestasi...niihän se varmaan on, että ei kannatta muuta kuin kokeilla toimiiko vaiko eikö. Tuntuu vaan kamalalta kun putki jää muuten kokonaan käyttämättä, jos aina on hankkimassa uutta. Näin vihreää linjaa ajatellen=)

Olen luultavasti kallistumassa malliin Canon EOS 1000D. Onko kellään kokemusta/mielipiteitä kamerasta?(*.*)

Share This Page