olen suunnitellut ostavani lähitulevaisuudessa uuden taulutv:n tän vanhan (1v) tilalle. elikkä mikäköhän olisi paras 40"fullHD hintaa sais olla semmoset paritonnii ei ole niin satasten päälle. pelaaminen myös saisi telkkarilla onnistua. hankinnassa on myös xbox tai ps3 ehkä jopa molemmat.
Esim. Mikrobittilehdessä oli testejä ko. asiasta, joten jos saat lehden jostakin niin se voisi olla avuksi asiassasi. http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2007/05/televisiot/
Suosittelen kuitenkin pysymään kaukana siitä Mikrobitistä. Siinä on mainoksissakin enemmän asiaa kuin itse artikkeleissa. Over and out.
Tuo mainitsemani lehtiartikkeli oli yksi esimerkki monista testeistä. Näitä testejä löytyy muistakin alan julkaisuista kuin tuo kyseinen lehtiartikkeli, sekä suomalaisista että ulkolaisista. Eikä ko. lehden testejä voi huonoiksi moittia jos niitä verrataan vaikkapa ulkolaisiin testeihin. Joten kannatta tutustua alan ammattijulkaisuhin ja jos on mahdollista ostopaikassa tutustua eri merkkeihin ja hintaluokkiin niin niisä on huomattavia eroja jo pelkästään tv kuvassa kun niitä vertaa toisiinsa. Mitä mainoksiin tulee niin niistä ei valitettavasti voi nykypäivänä välttyä. Toissaalta kyseisen lehden testaamat kalliimmat taulutv:t eivät ole tyhjätaskuille tarkoittettuja (4000-5000€).Ko. vertailussa oli myöskin edullisempaia malleja. Sitäpaitsi halvalla ei hyvää saa.
xoro on kohtuuhintainen full hd töllö , eiköhän sillä aluu pääse, menee kumminkin viisi vuotta ennenkuin lähetykset on 1080 p / 720 p
verkkokaupassa se oli näytillä ennen kuin ne uudisti sisustusta kuva oli surkea kysyin myyjältä oliki huono johto vai heikko digi boxi singaali myyjä katto tyhmänä ja sanoi että toi on DVD leffa jos saat 5€ niin eiköhän 100m päästä katottuna kuva ole hyvä
Itse ostin maanantaina verkkokaupasta Mirai DTL-642E500 42" (1275€) television ja vaikuttaa hinta/laatu-suhteeltaan erinomaiselle televisiolle. Aluksi oli ongelmia 1080p-tilan kanssa, mutta vika olikin ATI:n näytönohjaimen ajureissa, eikä itse televisiossa. Käyttäjäkokemusten mukaan myös PS3 toimii television kanssa hyvin 1080p-tilassa. Lisää televisiosta DVDPlazan foorumilla: http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=58289
xoron olen nähnyt ja mulla tommonen mirai dtlw32w100 makso sen 700 vajaa vuos sitte(voittaa kyllä monet alle 1800€ hdready vehkeet kuvanlaadussa) toisen mirain vois hankkia mutta teknisesti ei juuri vastaa sitä mitä nyt olen hankkimassa. siis hinta haarukka ei ole 4-5tonnii eikä alle 1500. vaan 2000-2500. täytyy ruveta selaileen sitten varmaan samsung ja sony linjaa
Noissa korealaisissa ei ole sitten mitään kuvanparannus ohjelmii.. Joten pikseli pikseli kuvaan näyttää hyvältä tuskin muut resot sitten.
Omakohtaista kokemusta ei ole kuin LG:n 32" hd-ready tv:stä (jonka kuvanlaatuun olen erittäin tyytyväinen), mutta mitä eri foorumeita ja arvosteluja olen lukenut, niin Sonya on kovasti kehuttu. Kannattaa kuitenkin mennä kauppaan ja katsella eri malleja vähän pidempäänkin niin eiköhän se sopiva malli löydy.
joo retki tuoli ja perhe pitsa mukaa esim stokalla on joku 30 eri tollö esillä niissä pöyrii pääsääntöisesti digi boxi mut eiköhän ne anna DVD kuvaa ruudulle jos pyytää