Siinäpä se kysymys jo pääosin tulikin. Eli siis, minulla on BSPlayer ja avi-muodossa olevia elokuvia. Kun niitä yritän katsoa BSPlayerilla, se herjaa tämmöistä: Unknown file format (DIV3). Ennen BSPlayer toimi mainiosti. Hain uusimman version, mutta ei siltikään toiminut. Mitenköhän tuo olisi ns. korjattavissa?
Sen asennettua katso BSPlayerilla videotasi. Se toimii ikään kuin plugit. Eli siinä ei ole toisto ohjelmaa se vaan dekoodaan kuvan jollekkin toisto ohjelmalle. Esim. BSplayer, Zoomplayer, Windows media player...
Kivasti menee sitten tilaa kun se dekoodaa sen, tuplasti tuo määrä mitä se nyt on. Tuota kovalevytilaa minulla on vain rajallinen määrä.
??? Ymmärränkö minä jotain väärin vai onko tässä jo jotain huvittavaa...? Vielä kerran... http://sourceforge.net/projects/ffdshow/ -Imuroi tuolta uusin Alpha-versio vaikkapa. -Asenna se -Konfiguroi decoodaamaan Divx3 asennuksen yhteydessä, ellei valmiiksi ole sitä valinnut -suorita asennus loppuun asti -Käynnistä Bsplayer ja katso clippi.
Tulkaas joku vielä sanomaan pariin kertaan, että hauki on kala. Siis yksinkertaisesti: Joo joo! Tai siis en, käytän mieluummin DivX Playeria. Mutta siis, yritetään nyt yksinkertaistaa: Jos asennan FFDShown ja yritän katsoa leffan BSPlayerilla, kääntääkö se sen leffan ihan uudeksi tiedostoksi, joka sitten vie saman verran kovalevytilaa vielä toisen kerran?
EI! se ei tee mitään uutta tiedostoa. Siis FFDshow on sellainen härveli joka auttaa videon toisto ohjelmia toistamaan erikoisempia video tiedostoja. Sen asennettuasi BSplayerisi toimii niin kuin ennen mutta sen pitäisi toistaa se videosi.