Kun Humax ei saa toimimaan omaa tiedonsiirtojärjestelmää? Ei toimi levyn mukana tullut ohjelma, monia erilaatuisia ja pituisia usb-kaapeleita kokeiltu. Media controller ei jostakin syystä yhdistä konetta ja boksia. Vittu kun palaa käämit näiden laitteiden kanssa. Miten voi olla näin holtitonta toimintaa, ettei osata tehdä ohjelmaa, jolla tiedostot siirtyy ongelmitta? Onko tuo Media controller se ohjelma, jolla porukka on ainoastaan saanut toimimaan tiedonsiirron vai mikä siinä on se jippo. Kertokaapa nyt ketkä on näitä tiedostoja siirrellyt??
Ei kai sulla ole Windows Vista käyttiksenä ? Vistan ajurit tuntuu viipyvän Ellei ole vistaa, niin oletko kokeillut uusinta versiota E-linkeristä (v 2.5)? http://www.humax.fi/media_elinker_ohjelmisto.html Tuossa samassa linkissä pari vaihtoehtoista siirto-ohjelmaa, Humax Media Controller GUI tuntuu toimivan paremmin kuin E-linker ,myös Vistassa, vaikka Humaxilla muuta väittävät. Edit: Jaa olitkin jo kokeillut Media Controlleria Oletko muuten kokeillut PC:stä kaikki mahdolliset USB-portit ? Mulla ei toimi siirto kuin yhdessä portissa neljästä .
XP käyttiksenä. En ole uusinta ohjelmaversiota kokeillut, ainoastaan levyn mukana tullutta. Kyllä olen kokeillut jokaista usb-porttia, kaikki kyllä toimivat, mutta tiedostonsiirto vain keskeytyy. Media Controllerin asennus takkuaa, kohdassa jossa pitäisi asentaa jotkut usb-ajurit. Pitäisikö siinä kohdassa tulla joku windowsin ohjattu asennus kun tökkäät usb-piuhan koneeseen? Eilen vielä tuli, mutta taisin painaa vahingossa, että älä näytä tätä ensi kerralla. Onko tuo ohjattu asennus toiminto mahdollista ottaa käyttöön jostakin uudelleen? Siis oletko sinä henkilökohtaisesti saanut toimimaan tuollaista isomman tiedoston siirtoa? Oletko saanut tuon Media Controllerin asennettua siten että se toimii? Täytynee vielä koittaa tällä pääkoneella, kun aikaisemmin tähän asti käytössä on ollut vain läppäri, koska digiboksi sijaitsee olohuoneessa. Jospa se tässä toimisi paremmin. Sitten ei ole enää mahdollisuutena kuin usb-piuhan vaihtaminen uudelleen johonkin alle metrin pituiseen laadukkaaseen merkkiin. Täytyy huomenna testailla lisää.
Joo, kyllä olen saanut yli 5GB tiedostojakin siirrettyä. Media E-linkerillä kyllä siirrot katkeili välillä ikävästi, luulen sen johtuvan tuosta minun USB-kaapelistani (halpa 5 metriä pitkä). Humax media controllerin mukana tulee oma USB-ajuri, jonka voi koittaa asentaa manuaalisesti sieltä mediacontrollerin kansiosta, hiiren oikealla tiedoston "HumaxSTBAlternate.inf"-tiedoston päällä ja asenna. Mutta nyt en muista pitikö ne Humaxin omat ajurit poistaa ensin ? Siihenkin tarvitaan joku jippo. Jos englanti taipuu, niin tuolta voi löytyä ohjeet: http://www.hummy.org.uk/forums/forumdisplay.php?f=7
Okei. Kiitän.. Jos kuitenkin asennan tälle pöytäkoneelle suoraan tuon Media controllerin, ei minun ilmeisesti sitten tarvitse ajurien poistojen kanssa kikkailla kun en ole asennellut tuota E-linkeriä tähän? Eikös se näin mene. Eli mun kannattanee suoraan asentaa tuo Media controller tähän pöytäkoneelle? Öö, viitsisitkö pistää juuri ne tiedostot, jotka sä latasit ja asensit että sait toimimaan ton Media controllerin koneellasi? Sitten pitäisi vaan huomenna siirrellä tuo digiboksi toiseen huoneeseen ja asentaa Media controller pöytäkoneelle. Sä siis olet saanut tulollaisella halvalla, pitkälläkin kaapelilla siirrettyä noita tiedostoja (vai millä kaapelilla siirsit noita 5gb:n tiedostoja) joten ei se ongelma pitäisi sitten tuossa kaapelissa olla. Uskon että toi ohjelma nyt kusee. Kiitti muuten paljon neuvoista.