Siis, tarkoitus olisi asentaa koneeseen XP ja Win98SE. Eikös tällanenkin onnistu kun jakaa kovalevyn. Ajattelin kokeilla XP käyttistä DVD2SVCD ohjelman kanssa kun toi 98:n vakaus ei oikein vakuuta. Mitä mieltä olette? Mikä käyttis on paras näissä haluaa DVD leffasta tehdä SVCD formaatteja.
Itselläni on Win XP Pro ja DVD2SVCD toimii ilman mitään ongelmia. On makuasia, mikä käyttis on paras. Jos sattuu omistamaan Win2k:n, niin käyttää sitä. Jos XP:n niin käyttää sitten sitä. Jos haluaa tosiaan käyttää kahta käyttistä, niin tekisin sen ennemmin yhdistelmällä Win2k+Win98SE.
Videon editointi/pakkaus etc vaatii yleensä vakaan alustan. 98/98se ei ehkä ole niitä vakaimpia windowseja ) 2K ja XP on hyviä...
Mulla on XP Pro,eikä DVD2SVCD toimi?!?Siinä kohtaa alkaa tökkiä,ku laittaa ohjelman lukemaan levyä-->Windows virhe sanoma ja ohjelma ei vastaa...Ennen toimi,mutta on ruvennut tekemään noin...Oon asentanu uudestaan varmaan 20X!!! Onko neuvoja?!?
Allekirjoittaneella on DVD2SVCD:stä versio 1.1.2 build 1. En ole yleensä käyttänyt DVD2SVCD:n DVD_Rip-optiota ollenkaan rippaukseen kiintolevylle vaan olen tehnyt sen DVDecrypterillä. Sitten kannattaisi tarkistaa, onko ASPI asennettu. Ellen ihan väärin muista, niin DVD2SVCD:ssä oleva Vstrip tarvitsisi sen. Jos sattuu olemaan esim. PowerDVD tai WinDVD koneella, niin voi kokeilla myös rippausta siten, että toistaa ensin leffaa ja keskeyttää toiston Pausella ja sen jälkeen rippaa DVD:n DVD2SVCD:llä.
ASPI?!?Mistä sellaisen saa?!? Olen kyllä huomannut,että jotkut testiohjelmat esim. neron joku cd:n testaus ohjelma on sanonut,ettei aspia näy... SAMSUNG DVD LITE-ON CD-RW
No niin. Tulin kuitenkin siihen tulokseen etten ala värkkäämään kahden käyttiksen kanssa vaan hoksasin tuossa että kovalevy kannattaa osioida tai ostaa toinen kovo näitä DVD-juttuja varten. Mulla on kuuskymppinen kovo jota ei oltu osioitu ja se yksinkertaisesti meni tukkoon kun siirsin DVD-levyiltä isoja tiedostoja kovolla ja sitten poistelin niitä jne... enää ei toiminut esim. levyn eheytyskään. Sain yhdeltä kaverilta ohjeet että tee yksi osio pelkälle käyttikselle ja muutamalle muulle oheislaitteiden ohjelmille, esim. 2-5 gigaa. Toinen osio ohjelmille ja peleille ja kolmas pekästään DVD-rippausjuttuja varten. Tätä en tullut ennen ajatelleeksi ja te seniorit tämän jo varmaan olette hoksanneet mutta kylläpä kone toimii nyt vauhdikkaasti ja DVD-leffojen muunto SVCD-muotoon onnistuu vakaasti myös Win98SE käyttikselläkin. Ennen olin tosiaan sitä mieltä että levyn osioimisessa ei ole mitään järkeä...
Niin tuosta aspista vielä sen verran että tietääkö kukaan mihin se koneessa vaikuttaa. Mulla on koneena XP2000 ja MSI Ti4200 ja en ole varma että tippuko pelien fps juuri sen jälkeen kun pistin ton aspin koneelle. Vai johtuko se just tosta kun kone sai sen sydänveritulpan... Esim Nascar season2000:ssa oli fps joskus aikoinaan 60-90 ja nyt se oli 10-30. Tietysti paras hommahan olisi kun ostais toisen Penan prossulla varustetun koneen noita DVD-rippaus hommia varten mutta kukkaro sanoo että pitäs tulla toimeen yhdellä koneella...
Aspi rajapinta ei vaikuta [bold]mitenkään[/bold] pelien framerateen. Se on ohjelmointirajapinta, jota ohjelma voi käyttää tai olla käyttämättä kun halutaan esim siirtää dataa cd-asemasta.