Tervehdys kaikille! Ongelmana olisi minkä kannettavan tietokoneen hankkisi kaverille?! Kriteerit ovat seuraavanlaiset: Hinta n. 1000€ Käyttötarkoitus: Perus Wintoosa sovellusten käyttö (XP,Word,Excel,Access) Kovalevy tilaa saisi olla ainakin se 40Gt. Prossu ja muisti hyvät =) tarpeen mukaan. CD/DVD RW asema (Combo) tai DVDRW WLAN yhteensopivuus (mieluiten koneessa jo valmiina wlan-kortti tai vast.) 15" näyttö Käyttöjärjestelmä valmiina?! Takuu mahd. pitkä. Eli ainakin tollasilla kriteereillä määritelty kone. Itse en tiedä läppäreistä juuri mitään ja kun aloin katselemaan ks. koneita, huomasin homman melko erilaiseksi kun pöytäkoneiden suhteen! Mikä merkki tai malli olisi sopiva? Joten suosituksia ja (uusia) arvosteluita ottaisin mielelläni vastaan! Kiitos jo etukäteen!!
Olisiko tollaisessa mitä potentiaalia? Hinta-/laatusuhde? http://www4.gnt.fi/scripts/DBMNet.d...N-161100-006&V=3&ID=5055154&HINTA=1090&LANG=0
Luulen että Fujitsu-Siemensin Amilo -läppäreissä on varmaan tämän maan paras hinta/laatusuhde. Eli itse kyllä voisin ostaa tuollaisen läppärin jos semmoselle olisi akuuttia tarvetta. Tuskin tuon parempaa tuohon hintaan juuri mistään edes saa. :|
Vaikuttaa ihan hyvältä toi Amilo...kyllä toi kone tollasessa perus käytössä riittää pitkäksi aikaa eteenpäin...ja hinta-/laatusuhdekin näyttäisi olevan ihan kohdallaan..