Mikä modpiiri Nintendo DS:ään?

Discussion in 'Kaikki muut pelikonsolit' started by Dinjo, Jan 15, 2008.

1. Dinjo

Dinjo Member

Trophy Points:
    16
    Olen kyllä lueskellut eri aiheita, mutta kysyttävää on silti jäänyt. Eli mikäköhän modpiiri olisi paras DS konsolille? Ajattelin itse tuota paljon puhuttua R4, mutta sitten on olemassa myös esim Cyclo DS ja monia muita modpiirejä. Alla pari kysymystä:

1: Jos ostaisin tuon R4 niin jäänkö jostain ominaisuudesta paitsi muuta kuin tuosta GBA pelien tuen puuttumisesta?

2: Toimiiko Snes,nes, Mega drive emulaattorit loistavasti R4 modpiirillä? Toimiiko esim Snes pelit siten, että ensin ladataan emulaattori ja pelejä ja siirretään se muistikortille ja tämän jälkeen pelit lähtevät suoraan toimimaan.

3: Pystyykö Snes pelejä tallentamaan normaalisti?

4: Täytyykö emulaattori olla joku tietty emulaattori, että se toimii vai toimiiko kaikki emulaattorit?

5: Pelien pelaamiseen ei siis tarvitse muutakuin siirtää ne SD kortille.

2. zamppi

zamppi Guest

{a on sama kuin a}Itse kaytan supercard litee mut sinuna en hankkisi sita koska on tuo R4 mutta cyclo DS et todellakaan halua ostaa sita koska se on kallis ja feikki mina ostaisin tuon R4 kodka siihen ei tarvi mitaan PassMe hommaa mutta kun mina ostin modipiirin ei ollut viela R4 joten sanon R4 ja ja jos enkkusi on hyva niin tossa linkki R4sesta

3. Vatez

Vatez Regular member

Trophy Points:
    26
    1: Etpä kai

2: Megadrivestä en tiedä, mutta muut toimii juuri tuolla periaattella, että ne siirretään muistikortille ja joissain emulaattoreissa pelit pitää asettaa tiettyyn kansioon.

3: Pystyy

4: Emulaattoreita on monen laisia. Jotkut slot-2 kortille, jotkus slot-1 kortille. Jotkut ei toimi ollenkaan, jotkut tarvitsevat lisäramia jne. Kannattaa ihan googlettaa, mitkä emulaattorit toimivat r4:llä

5: Juuri noin, mutta Micro SD kortille. SD kortti taitaa olla himan liian iso ;)

4. 30146264

30146264 Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on R4 ja se kyllä oli mielestäni hankinnan arvoinen. Itse tilasin sen modpiiri.comista. Ja kyseisen laitteen mukana muuten tuli microsd-usb lukija joten sen lisäksi tarvitsee vain sen microsd kortin

Share This Page