Moi, Olen ostamassa syksyllä/talvella mopoa. Olen ajatellut supermotoa, koska olen vain 155cm pitkä. Siis mikä näistä smotoista olisi paras lyhyelle ihmiselle?
mikä vaan, tosin kevyttä pyörää on helppo hallita. suosittelisin betaa, kevyt ja kurin poistolla kulkee sen ~80km/h
käy katsomassa, täällä päin ajelee just joku sun mittanen betalla ihan sujuvastikkin. toki derbin sm mallisto on hyvä. parempi ois jos paris liikkees / kavereilta kävis katsomassa ja kokeilemassa istuinkorkeutta. ja itse ajan piikkisel hussel missä on koroperä, jolloin itsellä ylettyy huonosti molemmat jalat maahan, mutta ei se ajamista haittaa
http://www.motot.net/wiki/Beta_RR_50_Motard Istuinkorkeus 91cm (aika korkea, jos olet 155cm). Mopossa on löysä takajousi, mikä pienentää hieman istuinkorkeutta
istuinkorkeus 910mm plus sanottiin et löysähkö takajousi jotenka se tippuu vähä alemmaks vie. kannattaa kuitenki livenä käydä katsomassa mikä sopii vai sopiiko ollenkaan.
Täältä äänet PV:lle Helppo piristää ja muutenkin yksinkertainen peli. Noista uusista en sitten mitään tiedäkkään...
DT:llä muutama tuhatta kilometrii ajanu ei mitään kummosempaa vikaa ollu, että sitä vois jopa suositella. Tosiaa joku toine foorumi vois olla parempi paikka..
Joo hieman erikoinen foorumi aiheelle, mutta eiköhän täällä olla kysytty jo aiheesta kuin aiheesta, eli kait tämmönenkin tänne mahtuu.. Tosin tiedä sitten miten liittyy teknologiaan, tosin mopojen kohdalla asiat ovat menneet mielenkiintoisiksi kun nykyajan mopot näyttävät entis aikojen kevareilta.. Vaihteita saa vaihtaa ziljoona ennekuin ollaan edes kolmessa kympissä Mut juu, suitzassa vaan on sitä jotakin, oman mopedini (vm84) olen säästänyt pojalle. On kaikki vakio kamat (niilläkin se kulkee 50Km/h) ja sitten hieman lisäpalikkaa jos alkaa muiden perässä nysvääminen ottamaan aivoon Vitos vaihdekin tuolle pelille löytyy, kaksi RM50:sen konetta, kolme RM80:sen konetta ja yksi 125cc:n Yammu (wanha) joka menee samoin kiinni.. Ei ole turhaa ankronikkaa..
PV ehdottomasti jos vielä jostain sattuu löytymään. Itsekin ajelin kyseisellä rassilla 90-luvun alkupuolella. Kuten _kooma_ jo sanoikin, niin on aika hyvin viriteltävissä. Viimeisenä virityksenä laitoin omaan PV:hen Yamaha RD:n koneen jossa oli jo valmiiksi 180cm³ sylinteri, tehoputki ja 38mm kaasari. Kyseinen tappokone on edellen autotallissa ja toimii kuin Zippo tuulessa!