Eli yksinkertaisesti ei toimi. On toiminut joskus kyllä mutta muutamaan otteeseen olen joutunut asentamaan windowsin uusiks. Ennen toimi bluetooth dongle jolla siirtelin puhelimesta kuvia koneelle. Pidin taukoa ja kas kummaa. Nyt ei enää toimi. Noh.. Luulin että bluetooth laite vaan on menny rikki. Mutta nyt kun ostin weppikameran ni sama juttu ei toimi. Takana on neljä usb paikkaa ja mikään ei toimi. Järjestelmänhallinnassa kyllä näyttää että (usb)"laite toimii oikein" (mikäli sillä nyt on edes merkitystä) Hain kaiken maailman päivitykset sun muut mutta ei vaan eloa näy?? Mulla on windows xp pro. service pack ykkösellä. Ehken osannu kaikkea selittää kunnolla mutta jos joku vois auttaa ni kiva juttu olis. Kiitos.
Ei näy.. Ei edes että mitään olisi liitetty. Siihen bluetooth dongleen syttyy (syttyi) aina valo kun se oli portissa kiinni mutta nyt ei. Siksi luulinkin sen hajonneen. Sitä sinne portteihin tökkimällä huomaan jos toimisi mutta kun ei niin ei. Biosistakin kattelin ja siellä oli pari ööö.. No en nyt muista mitä mutta usb juttua ja ne oli niinku "enabled" eli päällä. Kaiketi..
kokeile poistaa USB-portit laite hallinnassa ja asentaa ne uudelleen, tämä on auttanut muutamassa tapauksessa.
Taitaa olla väylä paskana niinkuin itsellänikin epäilen. Tulostaa puol sivuu ja kadottaa usb:n ja se siitä... oon myös poistanut ja asentanut uudelleen eikä oo auttanut...
Enpäs tiedä mitään muuta kuin uuden emolevyn ostaminen, viisaammat kertokoon jos jotain on tehtävissä.
Tai ois sitä USB-liitintäki voinu pikkasen tsiigata ennen ku ryntää kauppaan ostamaan uutta.. Noh.. Uus on aina uus.. Uskon vaan että liittimessä on vaan kosketushäiriö..
No nii joo.. No mutta eipähän toi kortti maksanu kun 15 egee. Että ei sen puoleen mitenkään iso juttu. Ja sitte jos ne emon usbeet alkaa joskus toimimaan ni sittepähän mulla on 10 usb:tä =D