Vanha näyttis on Asus GF8500GT 256Mt PCI-E silent. Joku pitäisi ostaa tilalle, mutta mikä? Mielellään alle 100 euroa maksava. Ja sellanen joka toimisi vähän pidempään kuin 2 vuotta.
Lunttaan takuutodistuksesta. (lue: olen pihalla näistä jutuista) Emo Asus M2N nForce 430 Prossu AMD Athlon 64 AM2 X2 4000+ BOX DUAL CORE Powerista ei hajua, koneen sisällä oikean näköinen laatikko, jossa lukee Macron MPT-401P, jossa output max 400w, sitäkö tarkoitat...?
Macronit ei vissiin mitään laadukkaimpia vehkeitä ollu? korjatkaa joku jos olen väärässä. http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=39586 itse lähtisin tolle linjalle. voi olla että tulee virtalähteen päivitys eteen
Oliskohan verkkokauppa.comissa jotain vastaavaa, kun sieltä pääsisin hakemaan paikan päältä. Tuota ehdottamaasi en sieltä löytänyt.
Jaha, eli verkkokaupasta ei tuota ehdotettua sitten enää saakaan. Mikähän olisi sitten vastaava näytönohjain, jonka sais Verkkokauppa.comista ja hinta alle 100 euroa? Yllä tiedot, millaseen koneeseen sen tarviin...