Alkaa jo v******* ku ostin Atin Radeon 9600 XT niin ei pelit pyöri. CS:kin lagas ihan pikkusen. Mitä voisin tehdä.
1.6 ei tuonut edes oikeastaan mainittavasti "töki". Mut kun kokoonpano on 2600+ prossu 512mb kesusmuistia ja toi kyseinen näytön ohjain niin luulis että uudemmatkin pelit toimis Emo on joku K7 Upgrade 880. Pistäkää mitä mieltä olette.
Pro Evo 4 tökkii aika paljon mut taas Call Of Duty United Offensive ei töki ees täysillä graffoilla nii luulis et ois jokin pielessä. Näytönohjaimen ja piirisarjan uusimmat ajurit on asennettu ja Puhdistan koneen Kerran 3 päivään kaikista Spywareista sun muista. Siis pitäs saaha toi Pro Evo 4 toimii
Ei toi CS tökikään kun oli vaan huono Servu mutta toi Pes 4 tökkii sen verran ettei viiti pelata ennen kun saa kuntoon
Laitevaatimukset: - 800 MHz prosessori, 128 Mt RAM, 32 Mt 3D-näytönohjain, äänikortti, Windows 98SE/ME/2000/XP (DirectX 8.1) Oon koittanu huonontaa graffoja niin ei sillonkaa ihan täysillä toimi ja haluiskuitenki pitää Texture High kun muuten tulee aika tökerön näkönen.
Laitevaatimukset: - 800 MHz prosessori, 128 Mt RAM, 32 Mt 3D-näytönohjain, äänikortti, Windows 98SE/ME/2000/XP (DirectX 8.1) Oon koittanu huonontaa graffoja niin ei sillonkaa ihan täysillä toimi ja haluiskuitenki pitää Texture High kun muuten tulee aika tökerön näkönen.
No kyllä ton tolla kokoonpanolla pitäis toimii.. Ootko koittanu laskee AGP-väylän 4x, ku noissa joissain XT:issä piti noin tehä, ku pelit oli toiminu huonosti.
En tiedä yhtään mutta kun katoin Näytönohjainta niin siinä luki jotain PCI bus tai jotain sinne päin.