Kaksi vuotta ollut N73ME ja oon ollut aika tyytyväinen. Alkais olla aika etsiä uutta, mut vaikeetavaikeeta. Auttaisko paremmin nyt perillä olevat. Nyt on Saunalahden Mobiililaajakaista+ tikussa toinen kortti. Vanhan plussat ja miinukset: + kamera jees + musa- ja radio-ominaisuudet riittää + ei liukuläppiä tms. nää hajoo mulla aina + hyvä näppis, ei qwert-tarvetta kai - joystick hajosi ja korjattiin takuuna - netti max 386k - gps puuttuu - wlan puuttuu - selain valittaa muistin puutteesta - fring ei kestä päällä esim. Twitter 2.0 kanssa Mese ja Twitter aika paljon päällä (Fringillä), Fb myös. Kuvaan ja jaan kuvia heti. Navigointi jäänyt vähille, kun gps-mokkulan käyttö nostaa kynnystä. Uusia sovelluksia olis luurilla hyvä käyttää. Hinta tietty kohtuullinen. Nokialaisesta vaihtaminen ei mahdoton. Kiits
Millä perusteella? Tarkoitat varmaankin että mobiililaajakaista jonka olet tilannut ON 386kb/s. Ja itse kysymykseen; Nokia X6.
Nyt on tilattu HTC Hero. Valkoista ei ollut hyllyssä X6 oli harkinnassa, mutta liikaa oon lukenu negatiivista. Ja vaikka Elisa-kaupan tyttökin kehui omistamaansa X6:sta, sai se jäädä. En oikeen ymmärrä EET:n kysymystä, mut N73:n datasiirto on max 386 kbit/s. Meganen Slahden Mobiililaajakaista plus on toiminu kotona komeesti maksiminopeuden paikkeilla ja 3g-reititin on huippulaite lomailevalle
Näin luulin minäkin, mutta kahden vuoden kokemuksella ja varmuuden vuoksi copypaste Nokian sivuilta: N73... Tiedonsiirto* * WCDMA 2100 samanaikaisella äänen ja tiedonsiirrolla (PS enimmäisnopeus: siirto/lataus = 128/384 kbit/s, CS enimmäisnopeus: 64 kbit/s) * DTM (Dual Transfer Mode) tukee yhtäaikaista äänen- ja tiedonsiirtoa GSM/EDGE-verkoissa * WCDMA-tiedonsiirtonopeudet: siirto 384 kbit/s, lataus 384 kbit/s * Videopuhelujen tiedonsiirtonopeus jopa 64 kbit/s * EGPRS luokka B, multislot luokka 11 (siirtonopeus 118,4 kbit/s, latausnopeus 236,8 kbit/s) * Tuetut puhekoodekit: FR, EFR, WCDMA ja GSM AMR * Tiedonsiirtosovelluksella siirrät tietoja vanhoista Nokia S60 -laitteista Bluetoothin avulla