Mikä ois paras keino tähän?

Discussion in 'PS3' started by jonzik, Dec 11, 2009.

  1. jonzik

    jonzik Member

    Joined:
    Apr 12, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Elikkä mulla on vähän ongelmia ps3 kanssa mm. se tillttaa aika usein 2-4 kertaa viikossa.Päivässä pölyä on jo ps3 päällä vaikka pyyhin edellisenä päivänä.Joten PÖLY pitäis saada sisältä pois nimittäin takuu on menny jo umpee ja jos se nyt sitten hajoaa pölyn takia niin...Joten pitäis keksiä keino ottaa pöly pois ja imurilla oon koittanu reijistä imuroida mutta paskat se auta. tarttee tehokkaampaa välinettä.
     
  2. _kooma_

    _kooma_ Active member

    Joined:
    Jun 28, 2007
    Messages:
    2,051
    Likes Received:
    29
    Trophy Points:
    78
    1 kysymys. Missä pelikoneesi sijaitsee?
    2 kysymys. Miten se kerää pölyä?
    3 kysymys. Pyöritätkö sitä villassa, tai jossakin vastaavassa helposti pölyä keräävässä aineessa?
    4.kysymys. Miten havaitset pölyn päivittäin, mikroskoopilla?
    5.kysymys. Harjoitatko toimintaa nimeltä Siivoaminen?

    vielä. Jo muodostuneen pölyn saanee parhaiten paineilmalla laitteesta pois. Paine ilmaa voit ostaa Honkkarista, Talousmarkasta, HalpaHallista, Prismasta, ja varmaan K-Raudastakin. Voit myös puhdistaa huolttiksella, renkaiden täyttö pisteessä (ole tosin varovainen, ettei irtoile mitään)....
     
    Last edited: Dec 11, 2009
  3. jonzik

    jonzik Member

    Joined:
    Apr 12, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    mulla ps3 on pöydällä ja siihen pääle tulee ihan selvästi pelöyä kun pyyhin esim sormilla vähän niin näkee selvästi että pölyä on kertyny.en pyöritä villassa enkä missään muussakaan paskassa.siivoan huoneen 1 kerranviikossa ja ja imuroin tai ainakin yritän imuroida reiäjistä.



    oon lukenu että joku sprayn tyylinen paine ilma törppö on tehokas tapa mutta en ole löytäny kaupoista.Mutta en oo kysynykkään niiltä että oisko niilä sellasta tuotetta :D pittäää mennä kauppaan ja kysyä
     
  4. AMONRAA

    AMONRAA Guest

    sama ongelma oli mun vanhas ps3 suaraan sanotuna se hajosi liiallisesta pölystä no

    vois sanoo et josilmastointi kanavissa on hivenenkin pölyä imuroi se ei tiätenkään kovalla paineela myös päältä ja jalustan putsaaminen kandee jos omistat tilavan lasikaapin niin siäl sekerää vähemän pölyä jos konsolin silmä vijoituu eli levyn lukija konsolion sillon hajonnut taas jos silmä on hivenen vijoitunut kannataa avata kone ja putsata imurilla pienellä paineela tietenkin ja levyjä kannataa putsata silmälasin pyhkijällä.
     

Share This Page