Mikä olisi järkevin ratkaisu?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Anabooli, Apr 8, 2008.

  1. Anabooli

    Anabooli Member

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minulla on Elisan 3Mb kaapeliliittymä ja nyt taloon on ilmestynyt toinen kone, joka myös pitäisi saada nettiin.
    Ajattelin jakaa yhteyden toisen koneen kanssa wlanin avulla, mutta hieman mietityttää tuon ratkaisun toimivuus. Oman koneeni meinasin liittää ihan "langallisesti" ja vain toinen kone käyttäisi wlania. Käytännössä minun täytyisi varmaankin hankkia Thomsonin TCW710 kaapelimodeemi, mutta mitä olen täältä lukenut, niin se ei taida olla niitä kaikkein parhaita laitteita.
    Kannattaako tuon Thomsonin kanssa edes alkaa kikkailemaan vai löytyykö järkevämpiäkin ratkaisuja? Ja mieluummin sellaisia, joissa hintakaan ei nousisi hirveäksi.
     
  2. klippi

    klippi Member

    Joined:
    Mar 25, 2006
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ensiksi suuntaat katseesi tuonne: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
    "3. Valitse viestisi aiheeseen sopiva keskustelualue, ja kirjoita viestiin sen sisältöä kuvaava otsikko. "APUA!" tai "Nyt en ymmärrä..." eivät ole hyviä otsikkoja. Paremman kuvan antaa esim. "Ongelmia DivX Pro:n käytössä" tai "Vinkkejä VirtualDubin tehokäyttäjille" "


    Laita nykyisen kaapelimodeemin perään wlan-reititin ja siitä piuha koneeseen.
    Langattomassa koneessa pitää olla wlan-vastaanotin.

    D-Link DWL-922 WLAN KIT on varmaan ratkaisu edullisimmasta päästä (noin 40 euroa)
     

Share This Page