Samsung digimax 430 4.1mpix 199e Pentax optio s40 4.0mpix 249e Minolta dimage g400 4.0mpix 299e Olympus camedia c725 ultrazoom 3.0mpix 249e Eli mikä seuraavista olisi parasvaihto ehto? Itse olen ajatellut tuota minolta ominaisuuksiltaa se kuullostaa hyvältä, mutta toisaalta samsungissa voi vauhoittaa liikkuvaa kuvaa äänellä 640x480 resoluutiolla. Eli?
Itse katson ensin onko laite paristo- vai akkukäyttöinen. Paristot eivät kestä kuin hetken. Toiseksi riippuu siitä mitä kuvaat. Itse kallistuisin noista Samsumngin puoleen. Omat ovat Nikon D70 ja Nikon Coolpix 4500. Pokkarin annoin pois juuri tuon paristohomaan takia.
Itseltä löytyy canonin ixus 500 ja vannon aina digikameroissa canonin nimeen, mutta tuolta listalta valitsisin minolta dimagen. Ixusta ostaessa tuli luettua paljon arvosteluita ja katsottua paljon samplekuvia. Niiden perusteella 2. vaihtoehto olisi ollut joku minoltan dimageista. Jos videota haluat nauhoittaa, niin siihen kannattaa ostaa videokamera. Videotallennuksen perusteella ei kannata digipokkaria ostaa. Laatu ja fps ovat useimmiten sillä tasolla, että ei niistä mihinkään ole.