mikä on paras malli xbox360 pelikonsoliin ??

Discussion in 'Xbox 360' started by punksu, Mar 27, 2008.

1. punksu

punksu Guest

mä oon nyt päättäny ostaa xbox 360... ja nyt menin kattoo pariin nettikauppaa ja siel oli joku elite malli joka oli noin 400€ ja sit oli joku arcade joka oli 200€ nii mitä eroa näillä kahdella mallilla on ?? onko tämä elite joku uusi parempi vai onko arcade jotenkin tosi vanha ja huono ?? tää on tosi vaikeeta ostaa uus pelikonsoli. ku on nii mont versioo samast koneest :DD

2. Blizzor

Blizzor Member

Trophy Points:
    11
    Täs ainakin joitain eroavaisuuksia:
    Arcadessa ei oo kiintolevyä elitessä on 120gb kiintolevy
    Elitessä on HDMI liitäntä
    Elite on väriltään musta

3. VHHH

VHHH Member

Trophy Points:
    16
    Tietääkseni myös arcade mallissa on HDMI liitäntä

4. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Last edited: Mar 27, 2008
  5. Fantti

Fantti Member

Trophy Points:
    11
    Tuo välimalli, onko se nyt nimeltään Premium tai Pro HDMI on oikein pätevä pakka alkaa pelaamaan. Arcade on valinta silloin kun pitää tiukalla budjetilla mennä, saa siihen toki jälkikäteen hankittua kaikki lisävarusteet jos tarvitsee. Elite taasen on hyvä valinta jos pitää olla vähän hajurakoa "rahvaaseen", musta väri on huomattavasti katu-uskottavampi kuin valkoinen/harmaa ja isompi kiintolevy on tieten tarpeen jos haluaa imuroida kaikki demot ym. Mutta kyllä sillä Pro mallin levylläkin pärjää, ei niitä kaikkia törkyjä tarvitse ikuisesti jemmata kun ne tarvittaessa löytyvät livestä senkun vain imuroi sieltä.

Pikaisen hintavertailun perusteella voisin omana mielipiteenä sanoa että hankkii Pro HDMI:n ja siihen akku ohjaimeen tai jotain muuta tilbehööriä kuin Eliten jos ei todellakaan tarvitse mustaa väriä ja isompaa kiintolevyä. Hintaerotus oli kuitenkin senverran suuri noilla malleilla ja itse boxi on sama joka versiossa.

Share This Page