No en tiedä parhaasta, mutta tässä olisi muutama hyvä. - Half-life 2 - FarCry - The Chronicles of riddick - KOTOR (Jatko-osa tulee keväällä tai kesällä)
tällä hetkellä varmaan parhaimmistoa on: -Half Life 2 -Neverwinter Nights -FarCry ja onhan noita hemmetin hyviä tulossa: -World of Warcraft -tosiaan KOTOR 2 -Elder Scrolls: Oblivion -Dreamfall: The Longest Journey -S.T.A.L.K.E.R. -25 to Life -Hitman: Blood Money -The Fall: Last days of Gaia ja paljon muita.
-Hitman 3; joka oli minusta aika hyvä tosin aika helppo -sacred; netissä erinomainen diablon ystävät varmasti pitävät -Vampire: The Masquerade - Bloodlines; rpg seikkailu tietääksen hl2 enginellä -Flatout tai NFSU 2; jos autopelit kiinistaa...
Jos autopeleistä tykkää niin tässä pari hyvää: Xpand Rally, Colin McRae Rally 2005 Ja jos tuntuu ettei noissa kahessa oo tarpeeksi haastetta ni: Richard Burns Rally!
Yksinpelinä Men of Valor ja Call of Duty +(jatko-osa) noissa silmä lepää ja nettipelinä ehottomasti Unreal Tournament 2004. eli näköjään räiskinnästä tykkään. ja plussana se et kaikki pyörii 1280/1024 resolla mun clubin 9700:lla ilman nykyjä.
Parhaimmistoa taitaa olla Worms World Party, vaikkakin se on jo hieman vanha. Edelleen Wormssit on mun suosiossa.
Se on vaikea sanoa,mutta kolme menee ylitse muiden, -Pirates(se vanha) -NHL 2004(nettipelinä) -BF 1942 +Desertcombat(paras, ylivoimaisesti paras sotapeli)
ELi mun suosikkeihini kuuluu: (ei tosin paremmuusjärjestyksessä...) I. Star Wars: KOTOR II. Call Of Duty (Multiplayer!) III. FarCry IV.(Half-Life 2)
Tämän hetken ehdottomasti ylivoimaisin "Paras peli" - äänestyksessä on Americas Army. Viimeisen 5 vuoden aikana julkaistuista tietokonepeleistä siinä on vertaansa vailla oleva hinta-laatu suhde. Mikään muu peli ei samaan pysty.