Mikä on paras PSN-pelinne?

Discussion in 'PS3' started by Tim_ppa, May 7, 2010.

  1. Tim_ppa

    Tim_ppa Member

    Joined:
    Aug 15, 2009
    Messages:
    83
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    En löytänyt ainakaan nopeasti katsottuani täältä PS3 alueelta vastaavaa ketjua, joten päätin laittaa. Eli tänne voitte nimetä parhaita pelaamianne PlayStation Storesta ladattuja pelejä. Ja tietenkin tänne voi laittaa myös omasta mielestä huonoja PSN-pelejä. Mielipiteitä ei ole pakko perustella, mutta olisihan se ihan kiva tietää syyt. =)

    Omasta mielestäni suomalainen Trine on aivan erinomainen, vaikka pelattavaa ei ole hirveän paljon, ovat kentät kauniita ja pelin pulmanratkonta on sopivan helppoa. Ostin Trinen sen ollessa tarjouksessa joulukuussa 9,95e. Nykyään se kait maksaa n. 15e.
     
    Last edited: May 7, 2010
  2. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    trine on kyllä hyvä peli, mutta enemmän pidän wipeout HD+fury paketista, myös pixel junkin eden on rentouttavaa vaihtelua.
     
  3. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Battlefield 1943 Todella hyvä, online ainoastaan.
    Worms kans hyvä mutta et ikinä löydä online pelaajia..
    FF7 !
     
    Last edited: May 7, 2010
  4. vesvo

    vesvo Member

    Joined:
    Jan 23, 2007
    Messages:
    36
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    ostin prismasta 20 € kortin ps storeen että ostan mw2 stimulus packin. sitten mietin että mitä ostais sillä loppurahalla, ni ostin red alert retaliation PSOne joku klassikko, ja ai tsiisus että on muuten huono.. no ei siinä mittään, aina ku hermot kärähtää pelatessa ni sitä pittää pelata vaikka sitten rangaistuksena ;). joo eli siinä ainut mitä on tullu sieltä ostettua tuon map packin lisäks..
     
  5. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itse kyllä tykkäsin silloin aikoinaa ensimmäisellä pleikkarilla hakata kyseistä peliä, varsinkin lan pelit oli mukavia. Nyt tietty saattaisi tuntua melko kankealta. Taidan jäädä vain muistelemaan miten hyvä peli se aikoinaan oli.
     
  6. Tim_ppa

    Tim_ppa Member

    Joined:
    Aug 15, 2009
    Messages:
    83
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Trinen lisäksi olen ostanut PSN-storesta Flowerin ja vanhan kunnnon Crash Team Racingin =)
    Flower on myös erittäin mahtava peli, koska se on niin omalaatuinen. Siitä stressiä lievittävästä vaikutuksesta en osaa sanoa, mutta ainakin sitä on mukava pelata ja grafiikat on hienot.

    Olen myös ostanut kaikki ilmestyneet lisäosat Borderlandsiin ja siksi olen joutunut ostamaan jo yhteensä kolme sellaista 20e latauskorttia.

    Kannattaa muuten aina välillä käydä tarkastamasassa sieltä PSN-storesta tuo Special Offers osio, koska sieltä olen joskus löytänyt mm. Trinen ja Flowerin alle puoleen hintaan. Tarjoukset päivitetään kai viikoittain, eikä valitettavasti aina ole tarjolla mitään ostamisen arvoista.
     
    Last edited: May 8, 2010
  7. McTre

    McTre Regular member

    Joined:
    Mar 19, 2008
    Messages:
    490
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ostin Trinen täyteen hintaan. Mutta parhaat ovat:

    -Pixeljunk Shootter
    -Mushroom Wars (siis todellakin aivan loistava)
    -Gravity crash (kiitos kenttäeditorin)

    Ja ilmeisesti jokumuukin meni ja osti Red Alertin, kun se oli aikanaan niin perkeleen hyvä.
    Ei ollut enää PS3:ella niin hyvä, joutuu pelaamaan PC-versiota.
     
  8. kerbo

    kerbo Regular member

    Joined:
    May 15, 2005
    Messages:
    2,796
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    Itse olen ostanut Outrun Online Arcaden. Hiton hauskaa old school arcadea, logitechin ratti ja polkimetkin toimivat.

    Ainoa huono homma pelissä on, että ainakaan itse en ole koskaan löytänyt muita pelaajia, ei siis voi pelata netissä...
     
  9. tsoklit

    tsoklit Member

    Joined:
    Nov 30, 2009
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Worms, muuta en ees ole vielä ladannut.(paitsi BF:BC2 SPECACTin)
     
  10. Tim_ppa

    Tim_ppa Member

    Joined:
    Aug 15, 2009
    Messages:
    83
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Tulin tossa viime viikonloppuna ostaneeksi semmosen ku Linger in Shadows. Ei ole varsinaisesti kyse pelistä vaan paremminkin jostain modernista taiteesta. Hieman olin pettynyt lopputulokseen mutta hinta olikin vain 2,95e. Tämä "peli" sisälsi myös 16 erittäin helppoa trophyä.
     
  11. psp1992

    psp1992 Member

    Joined:
    Jul 31, 2008
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Crash Team Racing PSP:llä
     

Share This Page