Terve, tällä hetkellä käytän bittorrent 3.4.2 versiota ja imutus toimii ihan hyvin mutta vähän pähkäilen miten tuon uploadin saisi fiksattua pienemmälle nimittäin sisääntulo vauhti on pienempi kuin mitä menee ulos. Olisko teillä suositellla joku muu ohjelma jolla voisi fiksailla kyseisiä ominaisuuksia? Suomenkielinen versio olis erittäin tervetullut.
itekin käytän abc:tä... helppo käyttää, ja ainakin minulla on toiminut moitteetta... jos sellaisen clientin haluaa jonka saa suomenkieliseksi niin azureus taitaa silloin olla ainoa vaihtoehto
bit tornado torrent storm abc tai sit iha default bit torrent noi on varmaa suosituimmat ite käytän bit tornadoo googlella löytää
Itse käytän sellaista ohjelmaa kuin abc ja kovasti pitänyt. Tosin sen upload limit ei toimi oikein tuossa ohjelmassa (vika sen käyttämässä bittornado 0.2.0 ytimessä) joten siihen hommaan olen käyttänyt sellaísta ohjelmaa kuin netlimetter. Adsl yhteyksillä nimittäin on aina järkevää rajoittaa hiukan uppi kaistaa niin saa itelleen paljon nopeammin tavaraa kun jos upload porskuttaa täysillä niin se hidastaa imuutuksia. Samalla ohjelmalla saa tarvittaessa rajoitettua myös download kaistaa jos haluaa käyttää jotain muuta ohjelmaa samaan aikaan (esim. nettiselaimet tahtoo välillä hyytyä täysin).
Tuli kokeiltua azureusia ja pari imutuksen jälkeen näyttää toimivan. Mitäköhän nuo, imutuksen aikana, värilliset hymiöpallot oikein tarkoittavat? Enimmäkseen keltaisella olivat mutta kyllä tiedostot tuli ihan terveinä koneseen.
en kyseistä softaa ite käytä mut uskoisin et se tarkottaa jako tasoo eli kuinka paljon sil o menekkii en oo varma bit tornadossa kyseinen on merkitty numeroilla joku + tai - jos lataajia/jakajia on vähän tai paljon
EI, vaan ne tarkoittavat yhteyden tilaa. Keltainen pallo kielii NAT-ongelmasta. Ohjelman ohjeissa selitetään aivan varmasti mitä loput meinaa.
Jep, eli keltaista pukkaa kun on enemmän tai vähemmän palomuurin takana. http://azureus.sourceforge.net/wiki/index.php/YellowSmilies Jos oikein muistan niin vihreä on se tavoiteltava väri, punaista tulee jos on ongelmia saada yhteyttä ja sininen on tilanne jossa trackeriin ei saa yhteyttä mutta dataa tulee silti.
Koitin ABC:tä ja se hyydytti koneen ihan täysin. Käytän Zone Alarmin palomuuria ja se ei tykännyt ABC:tä ollenkaan. Perus bittorrent toimaa loistavasti ja Arureuskin pelittää hyvin, vaikka niiden FAQ-sivut sanookin ZA palomuurin aiheuttavan ongelmaa. Eli jos joku käyttää em. ohjelmia ja saa win XP:sä umpisolmuun, syy on palomuurissa.
Kävin ohjelman kotisvuilla katsoo ohjeet noista keltaisista hymiö palloista jos ne olisi jotenkin haitallista latauksessa mutta sain käsityksen, että keltainen väri haittaa enemmänkin upload toimintaa enemmän kuin download toimintaa, joten, itsekkäästi, ei ilmeisesti haittaa minua. Pitäis melkein avata palomuurin jotta pallo muuttuisi vihreäksi. Paremmin tietävät kertokoon totuuden. Vielä tuosta palomuurin vapautamisesta download suhteseen niin ei vauhti nouse paljon.