mikä on vialla?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by slerbaa, Mar 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. slerbaa

slerbaa Member

Trophy Points:
    16
    mikä on vialla kun yrittää pelata jotain peliä niin esim kun pitää näppäintä pohjassa ja yrittää liikuttaa hiirtä niin hiiri ei liikukkaan sitten. Eli peliä pelatessa kun pitää vaikka pohjassa näppäin A:ta ja yrittää esim liikuttaa hiirtä vaihtaakseen kuvakulmaa niin kuuluu pari kertaa koneesta "tyyt tyyt". myös kun kirjoittaa niin teksi tulee yleensä jäljessä (kirjoittaa jotain niin teksti vasta "ilmestyy" muutaman sekunnun jälkeen. Onko kyseesä jonkin sortin virus vai onko vika korjattavissa koneelta päin? Ja toisella hiirellä olen kokeillut auttaisiko, mutta ei näytä auttavan ja toista näppäimistöä minulla sitten olekkaan. koneen käyttis on windows xp professional ja kone AMD athlon ydin prosessori 4400+ 2,31GHz

+ koneeni oli korjauksessa noin viikko jossa koneeseen vaihdettiin näytön ohjain ja asennettiin uusi windows, jonka jälkeen on ilmennyt useita kertoja seuraavanlainen virheraportti:

Löytyisikö kumpaankaan päteviä vastauksia kuinka korjata olisin kiitollinen, kiitos jo etukäteen!

E: kun poistin netin käytöstä (langaton) niin silloin kirjoituskin ilmestyi heti kun olin jotain kirjainta painanut.

Last edited: Mar 14, 2010
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page