Mikä nykypeleistä/tulevista peleistä vie kaikista enemmän tehoja koneelta? Crysis, Crysis 2, Metro 2033, Black Ops jne... ? Kertokaa mikä ja sen pelin järjestelmä vaatimukset.
Itselläni metro2033 pyörii varsin hyvin mutta Arma2 laittaa koneen nykimään maksimiasetuksilla, joten minun ääneni menee Arma2..
Arma 2 on päin helvettiä optimoitu. Metro 2033 kyykyttää jopa 580GTX Sli kokoonpanoa. EIkä silläkään mennä isoilla resoilla yli 40fps.. Arma2 sen sijaan on päivitysten etc jälkeen pyörinyt kohtuullisen hyvin.
Öhmm... By Korrrrhonen, kiitos hänelle E: pidän kiinni tuosta FSX. Sen verran prossupainotteinen peli, että sitä ei helposti täysillä pyöritetä.
Isot resot... Olisi pitänyt mainita tarkemmin 1920x1200 on normihko nykykaavassa, mutta jos mennään sitten niihin 2560xjotakin niin kyykyttyy kyllä reilusti Mutta voin kyllä sanoa että kyykyttyy HIRVEÄSTI sentään maailman parhaimmalla näyttiksellä... jos avg fps on lähemmäs 35fps kun pelailee tuolla resolla... Ajurit lienee korjannee tässä asioita vähän ajan kuluttua!
Voi kun tekis mieli ryhtyä kielipoliisiksi kaksoispotentiaalin käytöstä mutta olkoon Kyllä se on optimoitu aivan harakoilleen koko metro.
Sais kyllä tulla sellaiset emot ja näyttikset jotka tukee vaikka 12-way SLI/CF. Eipähän tarttis murehtia siitä pyöriikö pelit. Tai no, ehkä niitä ongelmiakin alkais jo tulemaan... Näkyviäkin, sen megawatin virtalähteen lisäksi.
Kyllä Metro 2033 pyörii kauniisti vähän vanhemmallakin pelikoneella, mutta Two Worlds 2 tuottaa pahoja ongelmia täysillä karkeilla, varsinkin HDR:n kanssa. EDIT: "vähän vanhemmallakin pelikoneella" tarkoitan iältään 1 vuotiaita koneita.
ehh? Itse vedän täysillä grafiikoilla V sync päällä ja kaikki asetukset tapissa täyttä 60FPSää, koska peli on näyttävä v sync päällä. Käy katsomassa youtube tililtäni, linkki sigussa. Outo lagi seilaamisvideossa tulee vain jostakin Wegamen lagista, koska fps pysyi vakaasti 58-60 välillä. Huom Kuvattu wegamella. Metro 2033 tuottaa jo vähänkin tehottomammalla koneella HIRVEITÄ ongelmia.
Yksinkertaisesti GTAIV on omasta mielestä helvetin vaativa peli. kaikki grafiikat tappiin ja välillä tuntuu että aivan sama mitä tuolla kopan sisällä on mutta ei sitte millää toimi smoothisti...luulen kuitenki että johtuu aika paljon itte pelistä se ongelma! metro 2033:sta en oo vie kokeillu, hienolta ainaki näyttää. täytyy testata.. ja miettikääs oblivionia, ja miettikää minkä ikäinen peli jo. vaatii aika perkeleesti kans.. ainaki mun mielestä, en oo tosin nyky kokoonpanolla edes kokeillutkaan..
Voisinpa etukäteen sanoa että Crysis 2, sitä tosin ei ole viel julkaistu. Paha valita yhtä yli muiden. Siinähän tuli monta raskasta vaihtoehtoa. Riippuu kokoonpanostakin. nvidia kokoonpanolla pyöritetään toista paremmin ati kokoonpanolla toista. Sekä osatkin toisinaan tuppaa olemaan yksilöitä.
Voi olla että crysis 2 on vielä samoilla linjoilla warheadin kanssa. Koska Crysis 2sta tullaan optimoimaan paremmin PC alustalle.
Laitteistovaatimuksetkin julkaistiin, melkosta rautaa tuntui tahtovan minimilläkin. Saa nähä mitä vaatii, pyöriäkseen kaikki asetukset tapissa. Tai edes recommended. Vaikka eipä nyt noihinkaan aina ole 100% luottamista.