Nokia95 8GB sanoi sopimuksensa lopullisesti irti eli uuden puhelimen valinta edessä. Puhelimessa pitää olla radio ja mielellään myös hyvä kamera. Toimivasta navigaattoristakaan ei ole haittaa. En käyttänyt nettiä puhelimessani enää pariin vuoteen (ei ollut sellaista liittymää) enkä koe sitä tarvitsevani. En ole varma, miten helposti ja hyvin tottuisin kosketusnäyttöön (ikää mulla jo 53 kuitenkin Ü). Oisko ajatuksia/suosituksia?
Jos hyvän kameran ja navigaattorin ja radion haluat ja et selaile nettiä, niin Nokian N8 on tällä hetkellä kyllä paras valinta tähän.
Jep N8 on oikea valinta kuvaamiseen ja nokialainen yleensäkkin puhelinnavigointiin. Radio on nyt samanlainen kaikkialla. Vaikka muut suosittelis samsungin galaxyjä niin niitä ei kannata hankkia jos aikoo navigoida koska niissä ei ole navigointiohjelmistoa jolloin sellainen pitäisi ostaa siihen. Millään muilla valmistajilla ei ole mukana ilmaista elinikäistä navigointia kuin nokialaisissa. Ja mitä kameraan tulee, niin nokian N8:n kamera on voittanut jopa digikameroita kuvanlaadussa, eli aika hyvin puhelinkameralta. Eli siis N8. Mikään muu ei edes käynyt mielessä lukiessa tota sun juttuas.
KiitosKIITOS molemmille vastaajille! Siihen N8:iin olen nyt päätynyt, pitää enää valita väri; se silverwhite vai dark grey (nainen kun olen; iso valinta tämäkin). Ja ihan mieluusti annan oman panokseni nostettaessa/yritettäessä nostaa Nokiaa suosta! Vävypoika-kokelas suositteli tuota Galaxy S:ää, mutta se on munsta liian iso; just ne kriittiset millit liikaa, siks en edes mieti sitä. Saas nähdä, äkkiäkö tottuu kosketusnäyttöön....