Tulee aina silloin tällöin näytön yläosaan. Ja välillä tulee ettei mikään ohjelma ole päällä. http://img119.imageshack.us/my.php?image=failure5vr.jpg
Näkyy olevan jokin pop-up ikkuna ja mainos. Koita säätää selaimesi niin, että se ei avaa popup ikkunoita tai hanki niitä estävä erillinen ohjelma. Mozilla Firefoxissa on aika hyvä popup-ikkunoiden torjunta. Poista vakoilu- ja haittaohjelmasi niiden torjujalla, esim Ewidolla.
ei ton mun mielestä miltää pop up ikkunalta taikka mainokselta vaikuta. google selvitti asiaa sen verran että liittyy johonki amigan virheilmotukseen.
Onko sulla tuolloin jotakin musiikki ohjelmaa päällä. Mulla on tullu tuo viesti winampin yhteydessä. sillon se sammu automaattisesti kun tuota painahutti.
Itselläni tuollainen tulee sen jälkeen kun sammutan winampin, mielestäni liittyy johonkin puuttuvaan tiedostoon. Ei se ainakaan mikään mainos ole, Script failure = Kirjoitus virhe, tai jokin vastaava.
prkl! olen myös ihmetellyt mistä tämä aina pompahtaa mutta liittyy olennaisesti winamppiin. Olipas hyvä että selvisi tämäkin