Mikä tiedosto on .bin?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by fjanei, Mar 25, 2003.

1. fjanei

fjanei Member

Trophy Points:
    11
    Mikä tiedosto on .bin päätteinen ja mikä ohjelma sen käyttämiseen tarvitaan...?
    kun mulla on tollanen ps2 peli joka on bin pääteinen

2. Portsu73

Portsu73 Guest

Poltto ohjelmalla-> burn image.

3. kokooja

kokooja Regular member

Trophy Points:
    26
    .cue tiedosta on kans tarpeellinen yhdessä .bin tiedoston kanssa.

4. JDee

JDee Member

Trophy Points:
    16
    Bin-tiedoston sisäiseen sielunelämään pääsee tutustumaan esim. BinChunker-ohjelmalla...
    Jos kiinnostaa.

5. Josse

Josse Guest

Eli miten käytännössä, jos mulla on peli Sim City 4, kahtena bin tiedostona, niin miten saan pelin silleen et voin pelata sitä? Olen vähän ulkona näistä asioista... =)

6. naamio

naamio Guest

Josse:
    Elikkästä vaikkapa Nerolla löytyy File->Burn Image. Sieltä valitset sitten .bin:n kaverina olevan .cue tiedoston (jos sellainen löytyy). Jos ei niin pitäisi toimia valitsemalla se .bin tiedostokin. Peli.bin on siis täydellinen kopio peli cdstä ja peli.cue on tiedosto, jonka avulla polttosofta määrittää millä tavalla peli.bin tiedosto poltetaan cdlle. Sinulla on kaksi bin tiedostoa, eli peli vie kaksi cdtä. Sinun pitää polttaa molemmat cdlle, jonka jälkeen peli asennetaan normaalisti. Toinen vaihtoehto on käyttää daemon-toolssia ja tehdä bin tiedostoista virtuaali cdeitä. Oletan tietysti että olet ostanut Sim City 4:si ja saanut raavittua siitä nämä binit ja cuet kovalevylle jollakin tapaa. Piratismia en edistä...

Onko riittävän rautalangasta väännetty? =)

Last edited by a moderator: Mar 27, 2003
  7. jpsn

jpsn Guest

Alcohol 120% on hyvä poltto-ohjelma bin/cue fiileille. tekee virtuaali aseman .

8. Josse

Josse Guest

Joo eiköhän tästä selvitä, kiitos!

Share This Page