Eli itse olen päässyt jo siihen pisteeseen että ois tässä pari vaihtoehtoa jälellä peli ja leffa televisioks, mutta itse kun hirveästi ole näihin perehtynyt niin ois mukava kuulla mielipiteet niiltä joilla on enemmän kokemusta tai kyseiset tv:t käytössä. Eli ois Philips 32PFL8404H -LCD-tv 32", SONY LCD-televisio BRAVIA KDL-32W5500, SHARP LED-televisio LC32LE700E tai joku muu jota joku voi suositella. Kunhan olisi tuon 32 tuumaa (ei tilaa suuremmalle) eikä hinnalta tuon bravian yläpuolella.
Tuosta kunnon Sony kotiin. Tämä EX500-sarja korvaa W5500-sarjan. Parannusta on tullut kuvanlaatuun ja uudessa sarjassa on myös paljon parempi kontrasti. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/KDL32EX500AEP?t=false
Mikäli saa lisätä pari vaihtoehtoa tuohon sinun listaan niin ehdottoman hyvät ja kilpailukykyiset pari telkkua olis tässä. 1. LG 32LH7020 tässä televisiossa 100Hz tekniikka ja laajemmat tuet USB:n videoille kuin sonyllä. Bluetooth johon liität vaikkapa kätevästi kuulokkeet langattomasti. Ja edullinen hinta näillä ominaisuuksilla. 2. LG 32SL8000 tässä televisiossa 200Hz tekniikka ja aika pitkälti samat ominaisuudet kun ylemmässäkin. Hinta hieman korkeampi, MUTTA tällä pärjää pitkälle tulevaisuuteen. Testeissä nämä pari telvisiota kuluttavat kaikenlisäksi virtaa vähemmän kun sonyn taikka samsungin vastaavat televisiot!
Tämä LG 32SL8000 on hienon näköinen televisio ja myös pikselitakuu plussaa. Verkkokaupassa näkyy olevan vielä tosi hyvä hínta. Toinen varteenotettava vaihtoehto Sony KDL-32EX500 rinnalla.