http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=51985,33170,49967,54256,50141,52868,34019x2 Tossa kone. Mikä versio kannattais Vistasta tohon lyödä? Pelikoneeksi ja videojen editointiin ym. varten.. Ja riittäähän tossa tehot Vistaan ja peleihin (HL2, Bioshock, FEAR...)?
Windows Vista Home Premium http://www.microsoft.com/finland/windows/products/windowsvista/editions/homepremium/default.mspx
Niinkö? Olen alottelija näissä jutuissa.. Olisko toi sitten yhteensopiva muiden osien kanssa? Pitäsköhän vaihtaa.. On se ainaki kalliimpi, eli kait myös parempi
Kyllä se on parempi. Jos haluat joskus kellottaa niin P5K on siihen hommaan helppo ja oiva peli. E4300 on tosi kova kellottumaan. P5K on yhteensopiva osiesi kanssa.
Mutta hetkonen.. Vistahan on vielä raakile. Kannattaakohan sitä vielä asentaa?? Eihän siinä välttämättä toimi kaikki softat/pelit... Pitäsköhän sittenki XP? Mikä on paras XP? XP Pro? Sori tuplapostaus.... :/
Vista ei todellakaan ole enää "raakile", vaan oli sitä aikoja sitten. Lähes kaikki ohjelmat toimivat jo vistalla. XP on tosiaan kevyempi, mutta jollain e4300:lla ja 2gb muistia sitä ei huomaa, molemmat toimivat todella hyvin. Paras xp peruskäyttäjälle on xp pro. Itse kuitenkin pistäisin vistan, ettei tarvitse vaihtaa käyttistä koneen elinaikana ja hintakin on sama.
No löin jo ainakin monta tuntia pantiksi, en kuitenkaan anna lupaa tulla kirveen kanssa, jos käytätkin kaikista erikoisimpia ohjelmia. Jokainen järkevä ohjelmaan vielä kehittävä/päivittävä ohjelmoija on jo ajat sitten saanut ohjelman toimimaan vistan kanssa, ja itsellä ei viime viikolla tullut vistan ohjelmien hankkimisessa muuta ongelmaa kuin system mechanic 7, mutta senkin korjasi 7.1 päivitys. Kysele muilta, he voivat varmistaa. Tai katsele sivustoja, jotka kertovat mikä ei toimi ja mikä toimii. Google.
Ole hyvä. Ehkä olet hyvä googlettamaan, mutta itse löysin vain vanhoja sivuja beta-ajoilta, eli noin puoli vuotta sitten. Eikä ihme, kun nykyään käytännössä kaikki toimii. Turhaksi käy ne sivut.
Yep, itsellä käytössä joitain ohjelmia vuodelta 2000, eli Windows 98/Me aikaisia, ja hyvin toimivat Vistassa
No vielä semmonen että 32- vai 64-bittinen? Kuulemma 64-bittiselle ei ole paljon yhteensopivia ohjelmia, vielä. Mutta voiko siinä käydä niin että jos otan 32-b. niin myöhemmin se olisi paska?