Minkä takia, jotku lataavat esim. PerfectDisk Professional v8.0.50 tyylisiä levyn eheytys ohjelmia? Mikä vika Windowsin levyn eheytyksessä on?
Ne on coolimman näköisiä Ei vaan, Windowsin oma ei pysty aina eheyttämään levyä, esim. jos levy on liian täynnä.
Lopputulos parempi, nopeampi ja myös enemmän tarpeellisia ominaisuuksia. Mutta jos nyt ei millään haluaisi ohjelmaa tohon asiaan hommata, niin kyllä sillä winukan omallakin kai pärjää, vaikka mikään hyvä se ei missään tapauksessa ole.
Pärjääkö ilman Diskeeperiä tai muuta levyn eheytys ohjelmaa, vai suositteletteko sellaista lämpimästi?
Windowsin oma eheytysohjelma saattaa vain siirrellä eheytettävää dataa. esim. Perfect diskin eheytys kestää mielestäni kauemmin, mutta se myös sitten tekee sen mitä sen on tarkoituskin tehdä.
Itse suosittelen käyttämään O&O Defrag Professional 8.5, ja sen saa tuolta, tosin se on maksullinen mutta kukapa noista maksaa mitään http://www.oo-software.com/en/download/current/oodefragpro/ Mulla oli 78% pirstoutunut kovalevyn filuista ja se eheytti sen 76%:sti Perfect Disk on hirveen raskas ohjelma mun mielestäni, sen takia en käytä sitä.