Mikä minun X-boksissani on vikana,kun en saa kuvaa näkyviin telkkaan? Ääni kyllä kuuluu oikeinkin hyvin.
X-box on liitetty 14- tuumaiseen matkatelevisiooni scart-johdolla. Siis ihan normaalisti, punainen johto siihen scartin punaiseen reikään jne.
Seuraavanlaisia juttuja olen itse pähkäillyt: - Tietenkin ensimmäinen mikä tulee mieleen on, että olen asentanut x-boxin jollain tapaan väärin. Tämä ehkä siksi, koska en saanut tuotteen mukana mitään käyttöohjeita. Olisi kiva lukea jostain netistä tai muusta vastaavasta käyttöohjeet,mutta en ole löytänyt. - Tai sitten vika voi olla televisiossa. Täytyykö television täyttää jotkut kriteerit ollakseen sopiva x-boxin käyttöön? Tai voiko televisio olla jotenkin rikki? Toisaalta telkka toistaa videota. Kerran Nintendo-aikana kuva hävisi äänen kanssa kokonaan,mutta silloin meni kuvaputki, ja itse tv:kin lakkasi näkymästä. - X-box on jotenkin viallinen? Voiko tätä korjata? Onko jossain joku x-boxien asentaja? Ja tuleeko tämä hirvittävän kalliiksi?
Onko mahdollista kytkeä ko. televisioon piuhat ilman scarttia,eli kelt. pun. valk. paikat löytyisi valmiina telsusta?
Mulla on ollut samanlainen vika ps2:ssa usein, ps2:n scartissa oli punainen, valkoinen ja keltainen johto, jotka piti erikseen tökätä tv:een, yksi johdoista välittää kuvan telkkuun ja kaksi muuta johtoa välittävät äänen, kuiteski se kuvan välittävä johto oli itselläni vaurioutunut.