Mikä vikana?

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by ponkko, Sep 4, 2006.

1. ponkko

ponkko Member

Trophy Points:
    11
    Mikä minun X-boksissani on vikana,kun en saa kuvaa näkyviin telkkaan? Ääni kyllä kuuluu oikeinkin hyvin.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Onko TV liitetty xboxiin miten?

3. ponkko

ponkko Member

Trophy Points:
    11
    X-box on liitetty 14- tuumaiseen matkatelevisiooni scart-johdolla. Siis ihan normaalisti, punainen johto siihen scartin punaiseen reikään jne.

4. ponkko

ponkko Member

Trophy Points:
    11
    Seuraavanlaisia juttuja olen itse pähkäillyt:

- Tietenkin ensimmäinen mikä tulee mieleen on, että olen asentanut x-boxin jollain tapaan väärin. Tämä ehkä siksi, koska en saanut tuotteen mukana mitään käyttöohjeita. Olisi kiva lukea jostain netistä tai muusta vastaavasta käyttöohjeet,mutta en ole löytänyt.

- Tai sitten vika voi olla televisiossa. Täytyykö television täyttää jotkut kriteerit ollakseen sopiva x-boxin käyttöön?
    Tai voiko televisio olla jotenkin rikki? Toisaalta telkka toistaa videota. Kerran Nintendo-aikana kuva hävisi äänen kanssa kokonaan,mutta silloin meni kuvaputki, ja itse tv:kin lakkasi näkymästä.

- X-box on jotenkin viallinen? Voiko tätä korjata? Onko jossain joku x-boxien asentaja? Ja tuleeko tämä hirvittävän kalliiksi?

5. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Scartin punainen reikä - en omista x-boxia, mutta kuulostaa hieman oudolta.

6. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Onko mahdollista kytkeä ko. televisioon piuhat ilman scarttia,eli kelt. pun. valk. paikat löytyisi valmiina telsusta?

7. xmedia666

xmedia666 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on ollut samanlainen vika ps2:ssa usein, ps2:n scartissa oli punainen, valkoinen ja keltainen johto, jotka piti erikseen tökätä tv:een, yksi johdoista välittää kuvan telkkuun ja kaksi muuta johtoa välittävät äänen, kuiteski se kuvan välittävä johto oli itselläni vaurioutunut.

Share This Page