Mikä voi olla ongelma?!?

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by tex88, Nov 23, 2003.

1. tex88

tex88 Member

Trophy Points:
    16
    Mulla on muutama sellanen video jossa ei tule ollenkaan kuvaa, mutta ääni tulee. Kun yritän avata Media Playerillä niin tulee jotain "etsitään pakkauksen hallintaa ja sen jälkeen "virhe pakkauksen hallinnassa". Nuo kyseiset videot toimivat vielä 1kk sitten, mutta jouduin asentaan windowsin uudestaan niin siittä lähtien ei oo toiminut. Mikä voi olla ongelma, vaikka oon asentanut ton Ffdshow ja ac3 filterin? GSpotilla oon myös kattonut tietoja, mutta se näyttäis olevan MPEG...

2. ajs

ajs Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyseessä on todennäköisesti mpeg2, eli asenna joku dvd-toistosofta, vaikkapa powerdvd, niin saat tarvittavan codecin.

3. tex88

tex88 Member

Trophy Points:
    16
    No niin nyt tulee jo kuva kun avaa Media Playerilla, mutta ääntä ei. Lisäksi kun yrittää hypätä, vaikka videon keskelle suoraan niin Media Player jumittuu ja kohta tulee "windows mediaplayer ei vastaa".

4. ajs

ajs Regular member

Trophy Points:
    26
    Kokeile avata se video sillä dvd-softalla. Jotkut mpeg2:t on joskus vähän tahmeita ainakin tuon uudemman mediaplayerin kanssa.

5. tex88

tex88 Member

Trophy Points:
    16
    Joo sillä se toimii loistavasti, mutta mikä olisi hyvä ohjelma dvd katseluun kun tuolla PowerDVD:llä toi kelaus ei oikein ole hyvä.

6. m77

m77 Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos sattuu olemaan ATI:n näytönohjain, niin itse olen saanut kaikki mpeg2 pätkät toimimaan täysin moitteetta ATI:n File Playerillä. Ilmeisesti täytyy olla myös ATI:n DVD Player asennettuna? Voi olla että jonkun muunkin softan kodekki kelpaa tohon.

7. MSM

MSM Member

Trophy Points:
    11
    Haepa Media Player Classic 6.4.6.8, siinä on sisäänrakennettu MPEG-2 kodekki.

8. tex88

tex88 Member

Trophy Points:
    16
    Tuolla Classicilla toimii hienosti... Jotenki mulla sillon ennen windowsin uudelleen asennusta tuo toimi, mutta eipä muista että miten. Mutta pääasia että nyt toimii!!

Share This Page