mikä WLAN laajakaista reititin olisi hyvä?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Guilty123, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Joined:
    Feb 3, 2007
    Messages:
    296
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    elikkäs pitäs hommata uus WLAN Laajakaista reititin tuon TeleWellin TW-EA510 tilalle kun se ilmeisesti pätkii nettiä meillä. mikähän olisi hyvä kapistus siinä noin max 70€ hintaluokassa? olen itse katsellut tuota buffalon AirStation WZR2-G300N? mutta en tiedä oikein onko siitä mihinkään ju kuinka luotettava on ja pätkiikö netti. ja onko tuossa mitään muuta eroa tuohon testivoittaja buffalon AirStation WZR2-G300NH:n kanssa kun tuo 300Mb/s siirtonopeus NH:n 1 gigabitin nopeuteen verrattuna?

    Kriteereinä olisi se että on ainakin 4 porttinen reititin ja WLAN ja että hintaa ei olisi kauheesti yli 70€ ja olisi luotettava ja että WLAN läpäisisi myös mahdollisesti tiiliseinän jos emäntä haluaa viedä kannettavansa toiseen huoneeseen:). mutta jos tolla hinnalla ei hyvää rautaa saa niin sit tietenkin enemmänkin on varaa laittaa.

    En oikein tiedä noista merkeistä et mitkä on hyviä merkkejä näissä. kokemuksesta olen kuitenkin huomannut että zyxelin laitteet on vissii aika kehnoja...ainakin joskus oma zyxel katko nettiä todella paljon ja se oli silloin sen merkin tyyppivika mutta kaipa sekin on ajan saatossa korjaantunut.

    Kiitos kaikista avuista jo etukäteen.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page