Mikin kanssa ongelmia!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Jeze2, Jan 26, 2005.

  1. Jeze2

    Jeze2 Member

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    62
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Aluksi mulla oli sellanen vaaaanha mikki joka ei oikein pelittänyt, sitten huomasin, että mulla on webbi kamerassa mikki :D Noh rupesin käyttämään sitä vaikka se piti ihmeellistä melua taustalla (miksi?!).

    Nyt sitten ostin Creativen Headsetin mutta en saa sitä toimimaan! Kuulokkeista kuuluu ääni, mutta mikki ei jotenkin pelitä! Koitan nauhottaa puhetta, mutta mikki ei "ota". Ohjauspaneeleista katoin, niin oletusmikki on Realtekin AC97 Audio joka on käsittääkseni mun äänikortti :D Nooh, kaverilla on kanssa siinä omaäänikortti, mutta silti mikki rupesi pelittämään heti kun löi vain piuhan kiinni. Niin ja mikkiä ei ole vaimennettu.

    Missä vika? len tod. kiitollinen neuvoista! Ettei vain menisi rahat hukkaan :( Ja käytössä siis XP.

    EDIT: Ei mitään eloa, paitsi sitten kun pistin recording controlssista ruksin microphonesta Mono Mix tai Stereo Mix, mutta silloinkaan oma ääni ei kuulu! Mutta jos vaikka kuuntelen musaa samalla (winamp) niin se nauhottaa sen.... wtf?!
     
    Last edited: Jan 26, 2005
  2. ervasti

    ervasti Member

    Joined:
    Mar 18, 2004
    Messages:
    74
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    ohjelmoi mikki uudestaan. mulla oli samantapanen ongelma kerran. Itselläni on kylläkin ME: Windows ja mukana ohjelma-levy (For Reinstallning V.92 Capable/56K Telephony Data/Fax/Voice). Meni jostain syystä mikki kerran mykkäkouluun ajoin levyn uusiksi ja katso se tepsi.
     
    Last edited: Jan 26, 2005
  3. jyriö

    jyriö Member

    Joined:
    Jan 4, 2005
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Varmaan tyhmä kysymys, mutta laitoithan mikin varmasti mikrofonireikään etkä line iniin?
     

Share This Page