moi... mulla ei toimi mikki tässä headshetissä... se ei kuulu niinku peleissä ei kuulu ts:ssä ei niinku missään ja olen koittanu vaikka mitä asetuksia niin ei toimi..mikä vikana?.. ja mikki ei voi olla rikki koska nämä ovat uudet fatal1tyt.. olen koittanu kaikkea, mutta ei tuota tulosta..help!
Kellon vieressä näytön vasemmassa alakulmassa on kaiuttimen kuva (Voimakkuus), jos ei ole niin klickaa nuolta ja sen pitäisi ilmestyä. Kaksois klickaa sitä niin aukeaa "Päävoimakkuus"-ikkuna. Jos siinä listassa ei ole kohtaa Mikrofoni niin klickaa Asetukset -> Ominaisuudet. Siinä listassa "Näytä voimakkuussäätimet:" pitäisi löytyä kohta Mikrofoni. Merkitse se ja paina OK. Nyt listassa pitäisi olla Mikrofoni. Siinä pitäisi olla säädöt Balanssi, Voimakkuus, Vaimenna ja Lisäasetukset. Jos ei ole kohtaa lisäasetukset niin klickaa Asetukset -> Lisäsäätimet. Nyt klickaa Mikrofoni kohdan alareunasta Lisäasetukset. Nyt sinulla pitäisi olla auki ikkuna "Mikrofoni: Lisäsäätimet". Merkkaa siellä ruutu 1 Mic Boost ellei ole jo merkitty ja klickaa sulje sitten voit vielä laittaa mikrofonin Voimakkuuden täysille. Nyt kokeile uudelleen, että toimiiko (Jätä mikrofoni vaimennetulle muuten kuulet oman puheesi). Jos ei toimi niin kokeile onko mikki kunnolla kiinni. Jos ei edelleenkään toimi niin se on todennäköisesti rikki. (Kyllä ne voivat olla rikki vaikka ovatkin uudet, takuu on sitä varten) Jos käyttöjärjestelmä on Vista niin voit unohtaa neuvoni ellet osaa soveltaa sitä Vistalla.