Mikrofoniongelma (Siirtoa paremmalle aihealueelle odotellessa)

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by Aguello, Jul 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aguello

Aguello Member

Trophy Points:
    11
    Tarvitsisin pikaista apua, käytän tällaista headsettiä. Ongelmat alkoivat tänään kun olin asentanut tuliaisiksi saamani Amplituben sekä StealthPlugin, liittyvät kitarahommiin, kuitenkin. Myöhemmin illalla huomasin ettei mikrofoni toiminut, tietokone ei havainnut sisääntulevaa ääntä, ei tällä USB-headsetillä, eikä toisella 1,5mm liittimellä toimivalla headsetillä. Skype sanoi jotain liian matalasta tuloäänestä tai muusta. Lisäksi kyseinen ohjelma kyselee onko mikrofoni mute-asetuksella, ei ole. Ahkerasti olen googlannut ja seurannut muillakin ilmenneitä ongelmia, yksikään ei ole minun ongelmaa ratkaissut. Kymmenen kertaa katsottu ohjauspaneelista säädöt, kaikki oikein, ohjaimia yritetty päivittää kuitenkaan uusimpia ajureita ei ollut saatavana tähän headsettiin eikä sitten äänikorttiin, äänikorttina on: Realtek ALC888/ST. Liekö integroitu tai ei. Ennen vastaavanlaista ei ole sattunut, siis tietokone ei älyä sisääntulevaa ääntä. Muilla ollut samaa ongelmaa? Pikaisen avun tarpeessa!

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page