miks mul ei löydy servuja ku 500 ja kaveril yli 10000?? mitä vois tehdä. kaikki pitää mua nyt ihan talina ku kyselen koko ajan sourcest kaikkee
Tee näin: 1. Poista kaikki filterit Counter-Strike: Sourcen Server Listasta 2. Mene Steamin asennuskansioon $base/Valve/Steam 3. Poista sieltä tiedosto ClientRegistry.blob 4. Sammuta Steam 5. Käynnistä Steam uudestaan, jolloin se lataa tiedoston ClientRegistry.blob koneellesi uudestaan Nyt sinun tulisi pystyä löytämään kaikki serverit, jotka Serverlist voi vain löytää. Tosin serverlist ei kuitenkaan näytä kaikkia mahdollisia servereitä ikinä, joten suosittelisin etsimään servereitä http://www.game-monitor.com - nettisivuston kautta. Mitään ei tarvitse asentaa - itse sivusto näyttää serverit. Cheers!
myös all seeing eye eli ASE auttaa servujen löytämisen.kaverilla oli sama ongelma mut sit se imuroi ASE:n ni johan rupes homma pelittään.en nyt muista sivua mut googleta ni löytyy varmasti
Gocom. servut löytyy joo tuolt game-monitorist mut ei auttanu servulistalle se poisto ja uusinta.... en tiiä mistä johtuu sit ku kamu löytää yli 10000 ja mulla vähän vaja 600
Klikkaa hiiren oikeella napilla steamin kuvaketta je mee siittä kohtaan "servers" ja sen jälkeen meet kohtaan "Change filters" ja laita latency, location ja Anti-Cheat kohtaan kaikkiin "All".