Eli ostin verbatimin DVD-RW levyjä ja poltin yhden pelin siihen. Peli toimi kerran ihan loistavasti mutta seuraavalla kerralla ei enää lukenu levyä, olen kokeillut polttaa eri pelejä RW levyille mutta mikään niistä ei muka tunnista levyä tai lähde pyörimään. Ihmetyttää vaan et miks ihmeessä ekalla kerralla luki? Ja vielä että jos polttaa jonku pelin levylle (kansioita ja tiedostoja) Niin pitääkö se polttaa udf vai iso muotoon vai onko väliä? Ku molemmilla toimii joskus ja välillä ei?
Itsellä sama ongelma vanhalla v1.1 Samsungilla. Oli DVD-RW sitten + tai -, levyä joutuu toisinaan työntelemään useamman kerran Xbox:iin että kelpaa. Ja toisinaan lopulta kun luulen että kelpaa (evoxissa lukee D:Game), alottaa boksi kyllä levyn lukemisen, mutta kuuluukin vain ilkeä 'skruuuuuts' :-O Ilemisesti tämäkin lukuongelma asemakohtaista. ISO- tai UDF-levyistä en osaa sanoa mitään. Itse poltan varmuuskopiot poltto-ohjelman perinteisellä 'Tee datalevy'-optiolla.. ei siitä ainakaan UDF-levyä siten tule. Leffat poltan kuitenkin UDF-formaattiin ja hyvin toimii.
Itselläni oli tuo sama vika,Kuulin että dvd-rv levyissä on huonompi heijastuspinta ja siksi kone ei välillä lue levyä ja kun laittaa uuestaan koneeseen saman levyn niin silloin saattaa toimia.Kannattaa polttaa dvd-r levuille niin sitte lähtee peli heti päälle tai ainakin minulla kävi tollein