miksi bitcomet on hidas

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by vebo, Jun 11, 2005.

1. vebo

vebo Guest

Elikkä miksi minun latausohjelmat eivät toimi nopeesti. Koskaan ei ole lataus nopeus mennyt yli 50kt/s vaikka liittymäni on kaapeli 2/256 ja modeemini on motorolan SB4200E. bitcomettian oon käyttänyt, elokuvan saatavuus prosentti on 2760. Myös olen käyttänyt dc++ ja olen käynnyt latailemassa ruottalaisilta...mutta eii ole tullut nopeempaa

2. kaller

kaller Regular member

Trophy Points:
    26
    vaikka sinun sisäänpäin tuleva nopeus on 2mb se ei ratkaise nopeutta. sinulla on ulospäin tuleva nopeus 256 joten katsoppa esim dc++ käyttäessäsi, että ne jotka lataavat sinulta, lataavatko he nopeampaa kuin 25kb/s.

eli et voi ladata nopeampaa kuin jakajalla on ulospäin tulevaa kaistaa (ainakin dc++ tämä on näin) en tiedä bitcometista.

itse käytän azureusta ja dc++. azureusta käyttäessäni olen todennut sen, että joskus pitää odottaa todella pitkiä aikoja, että lähteitä tulee tarpeeksi-> nopeampi lataus.

korjatkaa jos olen väärässä tai vastauksessani on puutteita.

Last edited: Jun 13, 2005
  3. Dietka

Dietka Regular member

Trophy Points:
    26
    Voi myös olla että ISP rajoittaa kaistaasi, ja torrentin kyllä pitäis tulla reilumpaa vauhtia ainakin jos seedareita on enemmän kun leedshareita. Kannattaa myös katsoa cometin asetuksista onko siellä mitään rajoittavaa.

4. vebo

vebo Guest

minust siella ei oo mitään rajottavaa....

5. vebo

vebo Guest

mitähän nuo ''dht connect nodet on?''

6. kaller

kaller Regular member

Trophy Points:
    26
  7. vebo

vebo Guest

voiskohan joku kertoo suomeks ja erittäin selkeellä mattimeikkäläis kielellä

8. vempula

vempula Regular member

Trophy Points:
    26

Share This Page