Ensin mulla ei ollut dma paallaa dvd asemassa eli se oli patkiva, sen jalkeen laitoin dman paalle niin patkinta loppui. Mutta se tuli takaisin ja nyt patkii kuva vaikka olis ihan pienta liiketta elokuvassa. Ja katson yhta dvd:ta ja pysaytan kuvan niin kuva nayttaa aivan huonolaatuiselta. Mika voi olla vikana
Minulla oli samantapaista. Auttoi, kun vaihoin DVD-aseman tilan master-tilaan. (mulla CD-RW-asema ja DVD-asema samassa IDE-väylässä) Eli vaihoin oikeastaan CD-RW-aseman ja DVD-aseman paikat toisinpäin.
Mulla on dvd asema secondary master eli siita ei varmaan ole kiinni. Mika voisi olla vikana, ei ole kiva katsoa dvd:ta joka patkii eika pyori sulavasti.
Ruotsalaisia emme ole ja venäläisiksi emme halua ,olkaamme siis suomalaisia, sanoi joku viisas aikoinaan, eli käyttäkäämme niitä ääkkösiä,kun niitä meillä on ,niin on paljon mukavampi lukea.
Aikanaan otin yhteyttä tänne vastaavan ongelman takia. DVD-asema hyppäsi PIO -modeen eikä sitä saanut enää takaisin DMAhan. Mulla auttoi Winkun uudelleen asennus ja on taas pelannu siitä lähtien. Toivottavasti te läydätte paremman ratkaisun. Kuulemma VIAllinen emokin vaikuttaa asiaan..? Omani on Primary Slavena kii.
Sulla taitaa tuo ide kanava olla taas pio modessa. Helpointa on poistaa tuo ide kanava laitehallinasta. Sen jälkeen etsi laitteistoon tehdyt muutokset ja vähän ajan päästä kanava on käytössä ja dma päällä. Edellyttäen että käyttis on XP. Ilmeisesti yrität lukea DVD asemalla jotain huonokuntoista levyä, joka aiheuttaa tuon pion.