Hassu juttu - kaksi konetta käytössä, toiseen kuvat/videot latautuvat selaimeen normaalisti toiseen ei. Myöskin videon siirto esim. facebookiin ei onnistu. Molemmat koneet on yhteydessä nettiin saman telewellin tw-ea501 kautta, molemmissa on xp ja mozilla selaimena. Toisessa koneessa on avest ja tässä, joka ei toimi kunnolla on f-secure. Mikähän mättää kun sitten joskus taas ne kuvat/videot latautuu useamman sivupäivityksen jälkeen. Niin ja tätä ongelmaa ei edes kaikilla sivustoilla esiinny. Osaako joku neuvoa, onko palomuurissa, selaimessa, virusohjelmassa vai yhteysasetuksissa jotain vikaa. Olen yrittänyt vaikka mitä!
kyllä muuten riittää kun on 24/1 kaista käytössä. Ja koneet eivät ole edes päällä aina yhtaikaa, mutta ongelmia esiintyy silti ja vain tällä tehokkaammalla koneella
Onko varma että se on tehokas? Jos laitat molempien koneiden speksit vielä - esim. yksiydin ja vähäinen keskusmuisti voivat olla näitä syypäitä. Myös virukset ja hidas kovalevy voi aiheuttaa tökkimistä. Yhteydessäkin voi olla jotain vikaa, pääseekö siis esim. tänne afterdawniin ''silmänräpäyksessä'' vai tapahtuuko tökkimistä vain videoiden/kuvien kanssa?
kyllä mä nyt sen verran tiiän kumpi näistä on tehokkaampi mylly. Täs tehokkaammas on kaksydin ja tos toises vaan yks. Tässä on yli puolet enemmän muistia ja uudempi ja isompi kovo. Sitä paitsi kovot toimii kyllä, mutta selaimella ei näy kaikki kuvat joillain sivuilla missä on enemmän kuvia, kun ne sivustot hakee ne joltain toiselta serveriltä...ja mm. videoiden lataaminen faceen ei onnistu kummaltakaan koneelta.
Ei niitä ole. olen ajanut virusohjelman...jossain säädöissä on nyt vikaa. Joko winukassa, selaimessa, palomuurissa tai sitten tossa f-securessa, mutta kun en löydä, niin en löydä. Vielä kesäkuun ja heinäkuun vaihteessa kuvat latautu ihan ok ja kaikki toimi, mut ei voi edes palauttaa sinne asti järjestelmää nyt, kun ei löydy palautuspistettä. En tiiä mitä penskat on tällä koneella tehnyt, mutta itse en ole muutoksia mihinkään mielestäni tehnyt.