Eli tarvitsisin monta hyvää syytä ostaa psp joten kertokaas mulle pari! sillä minulla on synttärit tulossa ja haluaisin pspn mutta faija kieltää joten minun täytyy suostutella se ostamaan se siinä tarvitsen teidän apuanne! muut voivat käyttää kikkoja myös!
No se on kätevä matkalle, esim voit katsoa sillä elokuvia ja pelata pelejä. Jos vaikka matkustat autossa tai junassa kauaskin niin sillä se ajantappo kuluu. Siihen löytyy pelejä kaupasta, ellet sitten laita custom firmwarea, johon täytyy olla pandora akku. Custom firmwarella voit pelata ''varmuuskopioituja'' pelejä .cso tai .iso -muodossa siirtämällä ne PSPsi muistikortille. PSP Fat -malleja ei luultavasti enään monesta liikkeestä löydy, mutta on se Slim'kin hyvä kapistus. Hinta pyörähtelee siinä 200e tienoilla + siihen muistikortti (suosittelen väh. 2gt jos aiot videoita ja/tai pelejä). Jos ostat pelit kaupasta, niin nehän ovat ihan levyillä. Oma pakkaukseni, eli PSP Slim & Lite(199e) + 2bt muistikortti(39,90e) ja GTA LCS(29,90e)
Varsinkin vaikka sängyssä ennen nukkumaanmenoa hyvä. Monet pidemmät matkat menty tuon kanssa katsoen elokuvia ja pelaillen, ja kun akku loppuu, musiikkia kännykästä.
-''varmuuskopiot''(pelataan muistikortilta suosittelen väh 2gb) -Skype-vain laihalle psplle (Slim PSP/PSP-2000) Videot/kuvat/musiikki Internet Browser Voit pelata PS1 pelejä pspllä myös...
Voit myös pelailla gameboy advancen pelejä(.gba),.snes-pelejä ja .nes-pelejä. kaikkiin tarvitset emulaattorin-kato
se olikin jo kerrottu. mutta omasta mielestä se on paras matkoille ku joutuu olemaan paikallaan eikä voi paljoakaan mitään muuta tehdä, niin voi katsella elokuvia ja pelailla niin matka sujuu mukavammin.
Vaatiiko wmulaattorit customin? Että voiko normi fw käyttää emulaattoreita ja sen avulla pelata noita gameboy pelejä?
Ei se Custom Firmwaren pistäminen nyt niin hankalaa olisi. Pandoralla saa helposti. Sitten voisit myös pelata pelien backuppeja muistikortilta ja käyttää muita homebrew-ohjelmia.
Customin laitto on melkop helppoa. lykkää vain maagisen muistikortin ja pandoran akun ja painaa X nii johan pyörii 3.71 m33 (ja ''backupit'')
En ole vielä ehtinyt ajattelin vaan brickaa ja laittaa 3.90 version että saan mesen ja skypen vai onnistuuko se customillakin?
2.71 oli jo valmiina tänään ostin 4.0gb muistarin ni voi laittaa kamaa sisään ens viikonloppuna tulee wlan