Miksi ostaisin saman ohjelman uudestaan?

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Untuvaine, Jun 17, 2009.

1. Untuvaine

Untuvaine Member

Trophy Points:
    11
    Olen puoli vuotta käyttänyt Nokia E71:stä. Tuota ennen minulla oli Nokia 6230i. Heti alussa ihmettelin yhtenä asiana Nokian liiketoimintalogiikkaa siltä osin, että se tiputtaa ohjelmia pois jotka aikaisemmin on ollut vastaavissa business puhelimissa. Nuo ohjelmat on nytkin saatavissa mutta vain maksua vastaan. Tällaisia ovat esim. ajastin ja sekunttikello. Nokia pitäisi panostaa puhelimen muuhun houkuttelevuuteen, eikä siihen, että sama tavara myydään uudelleen. Minä ainakin ostan ennemmin ei-Nokia merkkisen puhelimen kuin nuo puuttuvat ohjelmat verkosta.

2. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Sekin tietysti vaikuttaa asiaan, että olet vaihtanut S40 käyttiksestä S60 käyttikseen. Eri alusta, eri ohjelmat.

S60 puhelimiin kyllä löytyy ohjelmia netistä ilmaiseksi todella paljon. Niiden asentaminenkaan ei ole niin vaikeaa, että uusi puhelin tarvitsisi ostaa sen takia.

Tutustu esim. Nokian OVI Storeen ja sieltä puhelimeen ladattavaan ovi sovellukseen. Erittäin helppokäyttöinen tapa selata, ladata ja ostaa sovelluksia, pelejä yms...

Share This Page