2,8 celeron, 1024 ddr ram, Geforce 6600 128mb, 320 GiB...Ja siis max Payne ykkönenkin pätkii vaikka piäis toimia ku unelma...mikä koneessani mättää ku mikään peli ei toimi kunnolla...?!?!?! Kuulin että täältä sivulta saa aina apua...
Olipa mulla samantapanen onkelma aikonaan pelin lataaminen kesti helvetin pitkään ja peli tökki välillä helvetisti. Ongelma oli F-securessa. Olin laittanut käytönaikaseen suojaan - Tarkista kaikki tiedostot (kaikki tyypit). Sen ku otti pois ni johan rokkas. Kokeiles vaikka sammuttaa hetkeks virus scanneri ja kato onko vaikutusta?
Joo kyl olen virus jutut koittanu...emolevyst ei ole mitään tietoa...Mistäs sen saa selvil ja mikä siinä vois olla ongelmana ?!?!?!
Koneen mukana olisi ainakin pitänyt tulla mukana ajuri-cd, jossa ovat emolevyn piirisarjan ajurit. Ne pitäisi asentaa, jos niitä ei ole asennettu tai ne on vahingossa poistettu.
Joo, olen kyl kaik ajurit asentanu mitä mukana tuli myös 3d-kortin ja hakenu myöäs uusimmat siihen...
Ootko kattonu taskmanagerista mikä ohjelma sulla syö tehoja? Katopa myös kesken pelin. crtl+alt+del tai ctrl+shift+esc
Taskmanager näyttää et ne näytön ohjaimen ajurit ja kerio syövät eniten...eli joku nvidia display manager...
Kokeileppa asentaa näytitksen ajurit uudestaan ja jos ei vieläkään toimi, asenna pari versiota vanhemmat ajurit.