...Koska sinulle ei ole tarvittavaa decode-filtteriä. Voit asentaa esimerkiksi Koepin uusimman unstable -paketin, jolla pystyt tekemään viimoisen päälle olevia pätkiä sekä katsomaan niitä, tai sitten voit asentaa FFDShown.
Tai siis kylla se ne avaa mutta sittenkun pitais ruveta muuttamaan niita niin se herjaa jostain vieheesta ja valilla herjaa ettei tue aanta mutta valilla taas tukee
Asennapa uusin XviD koodekki ja kokeile tätä keinoa: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/32756
Joo kiitos nyt se lukee noi xvid leffat mut nyt tuli sama vanha ongelma toi TMPGEnc katuu aina jossain vaiheessa onko kellaan kokemusta miksi toi TMPGEnc kaatuu yleensa jossain 20prossan jalkeen valila aikaisemmin valilla myohemmin kerran on mennyt 78% ja kaatunut Eli kun se kaatuu niin ihan kuin menisi naytossa virran saasto paalle eli naytto samuu mutta kone ei reakoi enaa mihinkaa sen jalkeen Jos joku keksis jonkun ratkasun rupee vahan ottaa pahaan kun oon kohta viikon leikkinyt ton kanssa ja aina sama juttu
Ei toimikkaan nulasin vahan ennenkun tipahti. Eli se lahti tekemaan tolla dvd2svcd ohjelmalla mutta kuvan laatu huononi paljon ja sitten se kaatu. Eli se herjaa tallasia kuin [/bold]Write error occurred at address 77F5215C of module 'ntdll.ddl' with 00000000[/bold] Ja [bold] The error occurred when ACM was initialized[/bold] jos jollain sattuu olemaan tietoa mita noi tarkoitaa niin kertokaa ihmeessa
Olen kokeillut valehtelematta ainakin 20 kertaa muuten kaytan kokeilin tossa asken laitaa koneelle 98sin mutta silla teki saman lailla. Tota ma en kylla ole sita asentanut sehan on zippi minka saa taalta sivuilta eli olen purkanut sen vaa