Moikka gurut! Mulla on koneella Windowsin oma mediaplayer, vlc player ja nero soittimet ja ne kaikki toistavat elokuvia paitsi windows media player mikä kylläkin toistaa elokuvan mutta ääntä ei tule. Mutta, kysymys ei ole siitä vaan se että mikään soittimista eivät jostain syystä toista nyrkkeilymatseja ? Video tulee 4-5 sekuntia, sitten tulee kuvahäiriötä ja video pysähtyy. Mulla on koneella FFDSHOW ja AC3 FILTER mutta ei auta. Voiko joku ystävällisesti auttaa, kiitos!
Tuntuu vähän siltä, että vika on itse videossa. Noin rajoittunutkin vika on, ja VLC:n luulisi toistavan lähes kaiken. Olettaen tietysti, että latailet nyrkkeilyä samasta paikasta? Eihän siinä mitään järkeä olisi, että kaikki muu näkyy vaikka samassa formaatissa olisivatkin, mutta jostain syystä nyrkkeilyaiheiset klipit ei toistu Saatko selville mitä muotoa tiedostot ovat?
Se on dvd muodossa, purkasin sen winrar ohjelmalla niin kuin ymmärtääkseni kuuluu tehdä ja sitten poltin sen levylle mutta sama ongelma, video pyörii 4-5 sek ja pysähtyy ?? Kun purkasin nyrkkeilytiedoston niin tuli 2 kansiota nyrkkeilytiedoston lisäksi, audio ts ja video ts, audio ts on tyhjä ja video ts sisältää sitten sen videon tiedot. En ymmärrä tästä mitään, onko kone rikki?