Miksi YouTube lataa videot hitaasti??

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by TemeTee, Jun 2, 2007.

1. TemeTee

TemeTee Regular member

Trophy Points:
    46
    Viimeaikoina Youtube on hidastunut videoiden latauksessa hirveän paljon.
    Taustalla on vain mese, steam ja Elisa avustaja, nuo ovat ainoat, jotka voisivat hidastaa yhteyttä, mutta ei! Nettimittari näyttää ~1600kbps, eli nopeutta on suht paljon. Selain on Firefox 2.0.0.4.

2. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Trophy Points:
    68
    Mullakin muuten sama ongelma. Kestää tavallista pidempään kuin joskus, luulisin että YouTuben puolella ei palvelimet pysy mukana tai jotain.

3. Wonderman

Wonderman Regular member

Trophy Points:
    26
    Jep, itellä sama ongelma pöytäkoneella. Sitte kun menee kannettavalla niin toimii ihan niinkun pitääkin!
    Todella rasittavaa, kun ei yhtään tiedä mistä tämä johtuu. Joku saisi alkaa selvittämään tätä mysteeriä :)

4. koW4Rlock

koW4Rlock Regular member

Trophy Points:
    26
    öö, sama täällä ja mietin että vaikuttaako asiaan se että youtubella on päivässä semmoset miljoona käyttäjää ja videoita tulee uusia joka päivä 60 000 kpl. ja oon kokeillut vähän eri linux distroja tässä ja kaikilla on sama sekä myös koulun windows xp koneilla. sen olen huomannut että kellonaika vaikuttaa aikas paljon. firefox tweakkaus auttaa kai vähän. ja mulla näyttää nopeusmittarit semmosta 7000kbps eli ei oo siitäkään kiinni.

odotellaan vaan että google saa rakennettua lisää palvelimia jakamaan tätä rasitusta.

5. TemeTee

TemeTee Regular member

Trophy Points:
    46
    No joo, serkulla tulee nuo videot lähes heti, vaikka yhtä paljon kaistaa kun mulla...

Share This Page