Eli näytönohjaimessa on Dual dvi Miten siitä sais kuvan telkkuun tai mistä? ja mistä semmosen pään/kaapelin sais sais?
Ihan kun ite ois kattonut tuota. No saihan tuosta tietää minkä näköinen se olisi, Mutta entä johto joko menee telkkariin ja mistä koko yhtänäisyyden saisi!
Eli olin jo älynnyt kattoa tuon linkin jonka annoita(eli linkin joka oli äskeisen ylä puolella) Haluaisin kuitenkin tietää millä tuota Päätä kutsutaan(Siis sitä joka oli tuon linkin sisällä aleva DVI pää). Siinä ei näkynyt olevan johtoa joka veisi telvisioon. Eli haluaisin Kokonaisuudessaan tietää Miksi tuota päätä ja johtoa kutsutaan Kokonaisuudessaan, Että voisin ostaa ne, Että saisin video kuvaa telvisioon. Anteeksi huono selitykseni(Tuossa minun ylemmässä viestissä)
Jos tv.ssä DVI-liitin, kaapeli=DVI-DVI KAAPELI. http://www.google.fi/search?hl=fi&q=DVI+kaapeli&meta=
Vielä helppii. Huomasin, että näyttöni on VGA liittimellä ja uusi näytön ahjain on DVI:llä mistä sais semmosen pään, jolla saisi muutettua DVI:n VGA:ksi Jos joku haluu vielä tarkistaa onko tuo näytönjohto VGA niin näytän nimi on fujitsu siemens scaleo c772
Kiitos Ja vielä kysymyksiä Ei varmaan oo semmosta päätä joka muuttaisi DVI:n VGA:ksi, mutta siinä samassa olisi vielä S-video tukeva pää
Ei taida tuollaista DVI->VGA+S-Video adapteria olla tosin harvemmin tuolle olisi uusilla näytönohjamilla edes tarvetta kun melkein jokaisesta näytönohjaimesta itsestään löytyy S-video ulostulo.
Siis anteeks, jos minäkin joskus oppisin katsomaan kunnolla siinähän kortin tiedoissa ihan lukee!!! 2 X VGA/DVI & TV-OUT Minä vain siis joskus olla aina niin hajamielinen Mutta kiitos kuitenkin avusta